rusternille

Hvornår holdte i dåb?

32 indlæg i dette emne

Jeg har termin d. 4 august. og vi forventer at holde barnedåb d. 7/10 12. så der er bebs vel også de omkring 2 måneder....00000858.gif

Vi har lige været til en barnedåb hvor babyen var en måned.... så det kan også lade sig gørewink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den store af mine unger blev døbt lige inden han blev 6 mrd

Vi blev gift samme tid så der skulle lige spares nogle penge op derfor trak vi den så længe vi kunne

Den lille af ungerne derimod han blev døbt da han var 7 dage gammel da jeg forvejen havde lovet at holde min svogers konfirmation hjemme i haven og og da vi har en kæmpe familie ( lige under 100 inviterede ) valgte vi længe før termin at hvis vi kunne nå det så holdte vi barnedåben sammen med konfirmation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen er de præcis 1 år siden at vores prinsesse blev døbt - præcis 3 mdr gammel.. Dejlig havefest og helstegt pattegris- MMMMHH!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen er de præcis 1 år siden at vores prinsesse blev døbt - præcis 3 mdr gammel.. Dejlig havefest og helstegt pattegris- MMMMHH!

åååååårh hvor hyggeligt, det var jo lige det jeg drømte om!! -men æv bæv det duer ikke rigtig med et efterårsbarn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt barnedåb i lørdags og Nikolaj bliver 4 mdr i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder barnedåb 1 måned efter hun er født, så vi ikke render ind i de 60 års fødselsdage, bryllupper, og julefrokoster der ellers præger vores efterår. Hun fødes i slutningen af august og vi holder barnedåb i slutningen af september, hvis der ellers er plads i kirken........ gad vide hvornår man kan booke det? hun skal vel være født først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder barnedåb 1 måned efter hun er født, så vi ikke render ind i de 60 års fødselsdage, bryllupper, og julefrokoster der ellers præger vores efterår. Hun fødes i slutningen af august og vi holder barnedåb i slutningen af september, hvis der ellers er plads i kirken........ gad vide hvornår man kan booke det? hun skal vel være født først.

Ikke nødvendigvis :) Vi har lige booket kirken i torsdags :glad Vi skal bare vende tilbage med et cpr.nummer når den lille er kommet til verden :)

Blop bliver også omkring en måneds tid- dåben skal holdes den 26. August :) Ellers var det ikke muligt med præsten som vi rigtig gerne ville have til at forestå det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER