Tante Trine

Troede bare at jeg skulle til ekstra kontrol, MEN....

6 indlæg i dette emne

Jeg tog fejl... SKulle godt nok til noget ekstra samtale i forbindelse med at jeg har fået min GB, og så fik jeg også en masse at vide om hvad jeg skal gå til af ekstra kontrol + scanninger (det er slet ikke så slemt som jeg frygtede) og tror I så ikke hun siger at de lige scanner mig for at se om den er der inde...

Og der lå Bugge så... SPRÆL levende og baskede glad rundt i sin mors mave, fik ingen billeder for skal jo til NF på fredag, men det er også lige meget, for den var der og den var i live... er bare på en lille lyserød sky... Min dag der ellers bare startede med ikke at være min dag og hvor jeg næsten kunne tude i irritation og arrigskab, ja den endte så med at jeg istedet måtte fælde nogle tårer i bare kærlighed til den lille... :loveshower: :loveshower: :loveshower: Er det lige en dejlig gave på selv samme dag man har været gift med den dejligste mand i 4 mnd'er :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så vildt, med scanningerne i starten.. :D At se den lille forandre sig SÅ meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk overraskelse :loveshower :loveshower :loveshower

Dejligt med sådan nogen ting :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en SKØN overraskelse :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor dejligt!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt for jer:) jeg kender følelsen, var selv til nf idag og så liv:)) fantastisk oplevelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER