Petruska

Hejsa

14 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg er ny her på Babyklar, men håber, at jeg må være med i jeres gruppe alligevel. Jeg har termin den 17/01-13 ifølge en terminsberegner, men personligt tror jeg, at den ligger lidt tidligere end det, men det vil nf-scanningen vel vise, hvis baby bliver siddende :)

Jeg har endnu ikke været ved lægen og få tjekket, men efter adskillige positive tests, føler jeg mig ret overbevist om, at jeg er gravid.

Glæder mig til at følges med jer andre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til ;) har selv kun lige været ved lægen og få graviditeteb bekræftet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at have nogen at følges med :) Tillykke til dig også :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og tillykke til jer begge :loveshower

Jeg er i dag 5+1, har termin d. 9. maj ifølge en beregner her på nettet. Skal først til lægen her d. 23.... synes der er længe til ;)

Trods jeg ikke er særlig langt henne, har jeg grusomt oppustet mave og totalt ømme boops... auch!! Men gode tegn håber jeg da ;)

Godt med nogle at følges med :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og tillykke til jer begge :loveshower

Jeg er i dag 5+1, har termin d. 9. maj ifølge en beregner her på nettet. Skal først til lægen her d. 23.... synes der er længe til ;)

Trods jeg ikke er særlig langt henne, har jeg grusomt oppustet mave og totalt ømme boops... auch!! Men gode tegn håber jeg da ;)

Godt med nogle at følges med :balloons

Hej!

Mener du ikke Januar? ;) :badgirl

Jeg har også virkelig ømme girlies :hophop kan næsten ikke ligge på maven, som ellers er min foretrukne stilling ;)

Er det i første forsøg hos jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Mener du ikke Januar? ;) :badgirl

Jeg har også virkelig ømme girlies :hophop kan næsten ikke ligge på maven, som ellers er min foretrukne stilling ;)

Er det i første forsøg hos jer andre?

Hov for søren... ha ha, Januar selvfølgelig :whistling Hos os var det første forsøg, så føler mig meget heldig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Mener du ikke Januar? ;) :badgirl

Jeg har også virkelig ømme girlies :hophop kan næsten ikke ligge på maven, som ellers er min foretrukne stilling ;)

Er det i første forsøg hos jer andre?

Første forsøg her, så det kom meget uventet, da jeg havde regnet med, at det ville tage mindst 6 måneder, før der var gevinst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov for søren... ha ha, Januar selvfølgelig :whistling Hos os var det første forsøg, så føler mig meget heldig :biglove

Første forsøg her, så det kom meget uventet, da jeg havde regnet med, at det ville tage mindst 6 måneder, før der var gevinst :)

Hvor er det egentlig vildt - det var også første forsøg her hos os! :loveshower Vi havde regnet med at det ville tage lang tid, da jeg ikke har haft regelmæssige menstruationer i lang tid. De sidste tre inden vi begyndte at prøve var dog nogenlunde regelmæssige. Så virkede det hele jo alligevel :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt... vi bryder statistikkerne her i Januar terminsgruppen må man sige :respekt :respekt

Glæder mig til at følge jer andre.

Hvordan har i det ellers? Jeg går bare og føler mig meega oppustet, og så synes jeg tiden går alt alt for langsomt... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Her hjemme skete det ikke i første omgang har prøvet siden august, var begyndt at panikke over der ikke skete noget... men nu er der en ( flere ) positiv test :-) hvilket er super skønt. Vi taler lidt om at fortælle vores forældre på søndag, at de skal være bedsteforældre igen, tror det vil gøre lykke på mors dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det såmænd fint nok. Jeg mærker ikke så meget til det, udover at jeg er træt og vågner nemmere end jeg plejer.. Og så er min bryster helt vildt ømme!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Her hjemme skete det ikke i første omgang har prøvet siden august, var begyndt at panikke over der ikke skete noget... men nu er der en ( flere ) positiv test :-) hvilket er super skønt. Vi taler lidt om at fortælle vores forældre på søndag, at de skal være bedsteforældre igen, tror det vil gøre lykke på mors dag!

Godt i fik de to streger så! :loveshower

Og god idé med at fortælle det på mors dag - det havde vi også tænkt på. Men min svigermor skal arbejde, så det bliver i aften :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt... vi bryder statistikkerne her i Januar terminsgruppen må man sige :respekt :respekt

Glæder mig til at følge jer andre.

Hvordan har i det ellers? Jeg går bare og føler mig meega oppustet, og så synes jeg tiden går alt alt for langsomt... :rolleyes

Pt. virkelig ringe, men det er pga. en maveinfluenza, som har smittet hele familien. Ikke sjovt!

Spiser intet og orker intet. Håber ikke, det har nogen indflydelse på Blop :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OGså i første hug her så det er dejligt ikke alle skal kæmpe for at blive gravid :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER