LDM

børneværelse

11 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg har været rigtig uartige her i weekenden, jeg har malet børneværelset, selvom jeg godt ved de anbefaler at man ikke gør.. :) er i gået i gang med børneværelse, eller er det bare mig der er tidligt ude?

Glæder mig bare sådan til at gå og gøre det klar.. evt nogen der har nogle fede forslag til et sejt drengeværelse? indtil videre er det bare malet hvidt, men vil ha malet dem ene væg grøn eller blå, tror jeg :)

Hav en dejlig dag. Håber ikke jeg har stødt nogen ved at male :)

Mvh line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er ikke gået i gang, men håber også på at være flyttet inden lillebror kommer til verden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da kun dejligt at du glæder dig så meget, at du ikke kunne lade være :) Vi var i gang med at sætte vores nye lejlighed i stand da jeg fandt ud af at jeg var gravid og jeg tog en maske for munden, luftede godt ud og gjorde arbejdet færdigt, så jeg skal bestemt ikke være hellig :whistling

Vi/jeg er slet ikke gået i gang med børneværelse endnu. Jeg er dog begyndt at kigge lidt på noget tapet til hende værelse, men kan slet ikke beslutte mig. Jeg tænker at vi bruger noget af sommerferien på at sætte tapet op og derudover skal der ikke gøres så meget andet end at vi skal have fundet en puslekommode..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sengen og puslebordet er sat op. Rummet der før var kontor er tømt og ny kontorplads er igang med at blive lavet. Meget af tøjet er blevet vasket og lagt i str. orden. Og ja...du er langt fra den eneste hvor det kribler i fingerne.

Men udsigten er også at Kæresten skal på SU. til September, så går meget op i at børneværelset skal stort set være færdig inden Juli.

Også fordi vi skal i sommerhus i to uger til sommer, og generalt laver en masse med venner og familie i sommerferien. Så pga. manglende tid senere, økonomi og med respekt for at vi ik ved hvordan den sidste del af graviditeten bliver så er vi rigtig godt igang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi slet ikke begyndt endnu :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved, er der da ingen der anbefaler at man ikke laver værelse... :)

Her er det hele skaffet.

Det skal bare males (tror jeg) og så skal tingene på plads.

Mangler bare en lyskæde og evt. nogle wallstickers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har ikke købt så meget som en vaske klud.... min mand han tør simpelhen ikke før vi ved om lille "blop" klare den.. så det må de næste 2-3 ugers scanningen vise og så starter vi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i Ikea og det kribler i mine fingre for at komme i gang med det børneværelse, men min mand har også gooood tid:) Tror dog ikke det varer så længe før vi går rigtigt i gang, og kender jeg mig selv ret har jeg klaret det hele på en dag eller to. Der skal ikke males nemlig...Men først skal vi lige have ryddet op derinde - det har været kontor og nu er det bare opbevaring (=rod).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved, er der da ingen der anbefaler at man ikke laver værelse... :)

Her er det hele skaffet.

Det skal bare males (tror jeg) og så skal tingene på plads.

Mangler bare en lyskæde og evt. nogle wallstickers

Det var mere det der med at male jeg tænkte på, det anbefales de gravide ikke at gøre.. men jeg tror ikke jeg kunne høre den dag jeg fik det at vide :)

Min søde mand har i dag lagt nyt trægulv i børneværelset, og hvor er det bare blevet fint, glæder mig nu helt vildt til at hente tremmesengen som vi har fået af svigermor, så dem kan pynte på værelset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i en 2 vær. så et decideret børneværelse bliver det ikke til lige nu. Men har købt nogle wallstickers som skal sættes op omkring hans seng og rundt ved hans pusleplads - det er det bedste jeg kan gøre, uden at indrette et børneværelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var mere det der med at male jeg tænkte på, det anbefales de gravide ikke at gøre.. men jeg tror ikke jeg kunne høre den dag jeg fik det at vide :)

Min søde mand har i dag lagt nyt trægulv i børneværelset, og hvor er det bare blevet fint, glæder mig nu helt vildt til at hente tremmesengen som vi har fået af svigermor, så dem kan pynte på værelset :)

Aha.. sorry :)

Ja, det er rigtigt nok. Her kribler det i fingrene for at male det selv, vil så gerne selv ordne det... men altså, holder mig i skindet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER