GBP86

Fødselsforberedelse

9 indlæg i dette emne

Så skal jeg til første gangs fødselsforberedelse imorgen eftermiddag. Glæder mig rigtig meget og spændt på hvad det er for noget.

Er overhovedet ik bange for fødslen da det ligger så fjernt for mig. Men er da spændt på om det bliver anderledes fra imorgen ;-)

Andre der skal eller har været til FF? Og bekymrer i jer om fødslen endnu?

Har nok lidt den der tanke at "ud det skal hun jo" ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hold ved den tanke :) jeg har endnu ikke tilmeldt mig et hold - og er også i tvivl om jeg gør det, da det var totsl fiasko sidst jeg var afsted - og det jeg lærte nåede jeg aldrig at bruge :( men satser på jeg skal have information om hjemmefødsel - jeg er (heldigvis) ikke bange for fødsel, kun for hvor stærkt det går....!!!! og ja, ud det kommer de jo - og ja det gør ondt...!!! meeen man glemmer smerten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle lige til at skrive at det har jeg ikke hørt noget om, men hvis man selv skal tilmelde sig, så er det jo nok noget jeg hører om til jordmoder 2 gang måske....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik en vejledning til tilmelding med første brev fra jordmoder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen info til mig, hverken med brev eller ved første jordmoder besøg.... Ihhhh !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også info om det både ved indkaldelsen til jordmoder og ved første besøg. Hun fulgte op på det ved andet besøg og spurgte om vi havde fundet nogle dage vi ville til FF. På Rigshospitalet skal man ikke tilmelde sig men bare dukke op så vi har aftalte nogle dage hvor vi tager til det. Jeg er ikke nervøs for fødselen endnu, men der er også stadig så lang tid til så mon ikke det kan nå at komme :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til jeg er kommet på hold så hurtigt er også kun fordi at jeg har mistet to gange så denne gang har jeg fra uge 10 hver 14.dag gået til jordemoder og fået tjekket hjertelyd. Og så ved andet besøg blev jeg tilmeldt hold...

Ellers fik jeg det også kun tilbudt ved brev de andre gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til fordrag hos smerte fri fødsel i aften på frederiksberg i KBH. Alt efter hvordan indtrykket er der skal jeg have tilmeldt mig der. Selve teknikken i at kunne lukke sig selv inde, tiltaler mig rigtig meget og kan bruges til mange andre ting også, fx når jeg vågner kl 5 om morgen og ikke kan sove.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har meldt os til 2 kurser nu, parat til fødsel og parat til barn.... ved ikke lige om man kan kalde det fødselsforberedelse, men informationer mht. fødsel vil jo indgå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER