GBP86

Vi kommer til at koge...

6 indlæg i dette emne

Efter blot tre dage med varme er jeg allerede ved at smelte. Og nætterne bliver langsomt mere ulidelige. Tror denne sommer bliver lidt en prøvelse for mig og bestemt en tålmodigheds øvelse til kæresten ;-)

Er oveni barn af rødhåret far og blond mor så er ligbleg og fra naturen helt lys håret. Så når solen bryder frem er jeg hende tumpen i griner af i bøllehat, og kjoler der dækker 85% af kroppen ;-)

Er normalt et positivt menneske, men varmen gør mig desværre til en lille mopset trunte. Og tror ik den store mave gør det nemmere i år ;-)

Kan i holde varmen? ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har endnu ingen problemer med varmen, overhovedet! Og jeg er ellers faktisk allergisk overfor varme - ja det lyder måske underligt :) Men mine mandler og øjenlåg hæver når jeg får det for varmt. Men efter 37 tabte kilo kan jeg bedre holde det ud. Har ellers lavet i 6 år med at spise tre telfast piller a´180mg om dagen (høfeber piller, normal dosis er en pille om dagen).

Men er da spændt på, om hvordan det hele kommer til at gå - men indtilvidere ingen problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her nyder jeg solen..... endnu!

Er selv rimelig bleg og har fregner! så kan kun blive lysebrun (læs rød!) men elsker at sidde i solen whistling.gif de sidste par dage synes jeg ikke har været så slemme, men det kommer helt sikkert senere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen problemer her endnu, og onsdag havde jeg endda fået aalt for meget tøj på til eftermiddagsgåturen m/hunden. Jeg troede ikke, det var blevet SÅ varmt :D Så trøje + dynevest var liige i overkanten, men jeg lynede bare begge dele op, og havde det da stadig varmt, men slet ikke ulideligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyder også stadig solen og varmen, men mon ikke det bliver lige varmt nok hvis vi ellers får lov til at opleve sommeren i år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid været en frossenpind, men siden jeg blev gravid, har jeg haft en uhyre varme i kroppen. Kæmper allerede med vand i benene, de hæver op, som når jeg har været ude at flyve i 10-18 timer.... Så må jeg ligge med dem op ad... Igår sad jeg ude i solen, fik det meget varmt, og baby rumsterede rundt nærmest som om hun ikke brød sig om den ekstra varme..... :(

Jeg ser også det bliver en lang varm sommer, godt vi bare skal være herhjemme i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER