Msommer

Hjælp

4 indlæg i dette emne

Hej jeg er en kvinde på 26 år. Har været til samtale sammen med mand ved lægen. Vi skal til samtale i brædstrup på deres fertilitet afdeling. Nu kommer mit spøgsmål er der noget man kan gøre for at hjælpe det hele med på vejen. ??

Håber i kan hjælpe mig.

Knuz Maria.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maria.

Nu ved jeg ikke, hvad jeres problem består i, men helt generelt siger man jo, at det ikke er godt at veje for meget. Det gør jeg selv og er også i fertilitetsbehandling. Så - jeg er ved at smide nogle kilo, og så byder jeg ind med at være sund - altså, spise grønt, groft og varieret - være så slank som jeg nu kan nå at blive. Jeg dyrker motion, så min krop er så stærk som mulig. På den måde prøver jeg at "optimere forholdene", om jeg så må sige, og det virkede de tilfredse med på hospitalet. Derudover er jeg meget omhyggelig med at tage min medicin efter anvisningerne - og så accepterer jeg, at resten er ude af mine hænder. Jeg tror, det er det, man kan gøre. En sund sjæl i en sund krop:-)

Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er din mands sædkvalitet, der er nedsat, kan han prøve at tage C-vitamin, E-vitamin og Selen i rimelig høje doser. Det var det eneste, min mand kunne gøre... og det er ikke bevist, at det hjælper, men vi fik at vide i fertlilitetsklinikken, at det er et forsøg værd, og så får man jo også en fornemmelse af, at man gør et eller andet. Udover det skar han ned i sit alkoholforbrug (ikke at han normalt drikker meget).

Held og lykke med det hele :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode svar. Vi ved ikke endnu hvad form for behandling vi skal havde endnu. Men min cyklus svinger meget fra 35 op til 46 dage. Så tror det er mig der er noget "galt" med.

Men nu må vi bare havde tolmodighed til vi bliver ind kaldt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER