Myliona

Lokaler i Odense/omegn

11 indlæg i dette emne

Jeg er ikke kendt på fyn, men søger nogle billige(forholdsvis..) lokaler i Odense eller omegn, der kan rumme cirka 30-40 mennesker til en barnedåb :)

Nogen bud? Vi er desværre ikke i en boligforening, så vi kan ikke låne noget igennem der.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der ligger jo forskellige forsamlingshuse.. Bl.a. et godt i Næsbyhovedbroby.. Mellem Næsby og Søndersø.. Der har jeg været til flere arrangementer og der er fin plads og koster vist ikke det vilde..

Ellers så hvis i kender nogen der bor i en boligforening - så lej igennem dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger jo forskellige forsamlingshuse.. Bl.a. et godt i Næsbyhovedbroby.. Mellem Næsby og Søndersø.. Der har jeg været til flere arrangementer og der er fin plads og koster vist ikke det vilde..

Ellers så hvis i kender nogen der bor i en boligforening - så lej igennem dem..

Vi kender ingen i Odense..

Har du et link eller nogle oplysninger på lokalerne? Jeg har søgt på google, men kan ikke finde noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke kendt på fyn, men søger nogle billige(forholdsvis..) lokaler i Odense eller omegn, der kan rumme cirka 30-40 mennesker til en barnedåb :)

Nogen bud? Vi er desværre ikke i en boligforening, så vi kan ikke låne noget igennem der.. <_<

Jeg hægter mig i hvert fald lige på. Mangler selv et lokale til fødselsdag. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hægter mig i hvert fald lige på. Mangler selv et lokale til fødselsdag. :(

Super, så kan vi jo søge sammen! Synes mange steder er utrolig dyre.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, så kan vi jo søge sammen! Synes mange steder er utrolig dyre.. <_<

Det er de virkelig.

Havde ellers fundet et rigtig godt sted i Nyborg, men det blev simpelthen for dyrt, da deres krav hele tiden blev ændret.

Jeg skulle betale 1500 kr for leje af lokale og køkken - fint nok! Så 1000 kr. i depositum - fint nok! Men så skulle jeg også lige betale 1000 kr. for rengøring - som jeg iøvrigt selv skulle klare! <_<

De lokaler blev hurtigt afbestilt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.lokalinfo...jsp?pageid=3061

Håber linket virker..

Bogensevej 361, Næsbyhoved Broby, 5270 Odense N.

Al henvendelse vedr. udlejning til

tlf.: 25 70 95 12

Ellers er her nr. og adresse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej, desværre.. Men ved mange i familie har brugt og bruger det når de skal holde noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke har fundet noget kunne du overveje at leje et telt.. De fleste teltudlejere stiller både teltet op, og tager det ned igen. prøv at se på http://www.udlejningspris.dk/teltudlejning/.. der kan du få nogle fine tilbud på teltudlejning hvis det er noget for dig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke har fundet noget kunne du overveje at leje et telt.. De fleste teltudlejere stiller både teltet op, og tager det ned igen. prøv at se på http://www.udlejning.../teltudlejning/.. der kan du få nogle fine tilbud på teltudlejning hvis det er noget for dig:)

Mon ikke, når tråden er 1½ år gammel, at jeg fandt en løsning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER