Brif

Venter på brev om terminsscanning

6 indlæg i dette emne

Det er ved at være en uge siden jeg var ved læge, hvor hun ville sende en henvisning til en terminsscanning, men jeg har ikke hørt fra sygehuset endnu.

Jer andre, der har været til terminsscanninger, hvor lang tid har i ventet på at få besked?

Ved godt, at der ikke er noget livstruende over at vente, jeg bliver bare så utålmodig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev henvist til en gynækolog som jeg så selv skulle ringe og Aftale tid med efter de havde sendt henvisningen elektronisk. Der kom jeg så til scanning 2 dage efter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev henvist til terminsscanning da jeg var i 6/7 uge.. Fik brevet efter 2-3 uger, med besked om en scanning i uge 10 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der gik ca 1 uge og havde så en tid 1½ uge efter første besøg ved lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nok bare forestillet mig, at det ville gå hurtigere. I princippet kan jeg være i uge 13, det tror jeg ikke at jeg er, men det kan sygehuset jo ikke vide. Og tager man udgangspunkt i at jeg kan være i uge 13, så skal nf-scanningen jo snart være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endelig hørt fra sygehuset...

Min mand var oppe ved lægen i dag, og spurgte til, hvornår vi kunne forvente at høre noget fra sygehuset. Det mente lægen, at vi burde have, så hun sendte en fax til sygehuset.

Mandens tid ved lægen var kl. 8.45 og kl. 8.59 fik jeg en mail med en tid i morgen!

Så jeg glæder mig til i morgen, hvor vi forhåbentlig ser et fint hjerte og får en ca. terminsdato.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER