Anna1980

senge rand?

13 indlæg i dette emne

Mit spm går på hvor længe man skal bruge den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan SKAL er der vel ikke ;) Min store pige har stadig sin sengerand (en tyk skum fra Smallstuff) Hun vil ikke af med den endnu. Har spurgt om hun vil have en ny seng= større og uden sengerand, men det vil hun ikke ;) Hun får lov så længe hun kan være i den gamle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej skal er det vel ikke men kom bare til at tænke på det... Så ville høre jeres input ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

umiddelbart så tænker jeg at vi bruger sengerand så længe hun sover i tremmesengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn har brugt sengerand i den tid de har brugt tremmeseng, så henholdvis i 17 mdr og 19 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac havde ikke sengerand længe, men min umiddelbare tanke er at så længe man sover i tremmeseng, er der en sengerand i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hvert fald smart at lade sengeranden blive, hvis ens barn bruger sut.... Så ryger de ikke ud mellem tremmerne og ned bag ved sengen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder også logisk nok at bruge så længe han ligger i tremmeseng. Det var bare fordi han legede med den at jeg tænkte på det... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hvert fald smart at lade sengeranden blive, hvis ens barn bruger sut.... Så ryger de ikke ud mellem tremmerne og ned bag ved sengen :)

Hehe så skal du vist låne min basse :) jeg rykker dagligt sengen ud og finder en håndfuld sutter på gulvet. Hvordan han gør det er mig en gåde. Vi havde aldrig det problem med den store :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe så skal du vist låne min basse :) jeg rykker dagligt sengen ud og finder en håndfuld sutter på gulvet. Hvordan han gør det er mig en gåde. Vi havde aldrig det problem med den store :)

Haha, jeg troede det kunne løse problemet, men kan godt høre det ikke hjælper meget så :D

Vi havde ellers snakket om at putte randen tilbage på Marlons seng for at slippe for det der roderi :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg troede det kunne løse problemet, men kan godt høre det ikke hjælper meget så :D

Vi havde ellers snakket om at putte randen tilbage på Marlons seng for at slippe for det der roderi :P

Det hjælper på sutterne herhjemme :) hvis den ikke er på så har vi sutter over det hele :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er ikke så vild med sin sut mere, kun når vi er ked af det og virkelig møg træt ellers vil han hellere have noget at bide i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at beholde den på så længe han sover i tremmesengen.

Synes det virker hyggeligere og så er der færre ting, der kan distrahere ham, når han skal sove ;)

Desuden vil han gerne stikke benene ud mellem tremmerne og det vil mor ikke have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER