MrsMom

Hvor meget deltager manden...

5 indlæg i dette emne

Min mand og jeg skal jo starte på inseminering her om 3 ugers tid.

Der har jeg jo læst mig frem til lidt forskelligt, man skal bl.a. på klinikken nogle gange.

Er Jeres mand med hver gang? Eller er der nogen ting i ordner selv?

Jeg tænker - vi bor ikke lige i nærheden af klinikken, men jeg arbejder ikke så langt derfra,

manden er desværre godt nok arbejdsløs pt, men det vil jo betyde noget dobbelt transport hvis han skal med.

På den anden side, vil jeg gerne have ham med hver gang - både fordi det er dejligt, men også fordi det er os der skal lave et barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Manden var med til at starte med, men det blev hurtigt sådan at han kun var med når der var brug for ham. Det bliver jo alt andet lige til en del scanninger i sådan et forløb.

Jeg synes du skal tage ham med her den første inseminering fordi der er der også en del informationer og nye ting som kan være rare at have to sæt ører på. Hvis i skal have flere behandlinger for at blive gravide ville jeg nok fremover kun have ham med til det vigtige (altså selve inseminationen).

Jeg er godt med på at man jo laver baby sammen - men det vinder det praktiske gen altså over det romantiske hos mig. Og helt ærligt så er det heller ikke superromantisk at være til en scanning på den måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand var med de fleste gange, men til feks blodprøver (ikke graviditets-bp), var han ikke med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal godt først i selv i gang nu. men menningen er manden tager med til det han kan. (han arbejder fra 15-23) Det er er ham selv der ønsker at deltage hele vejen ( hvilket er fantatisk synes jeg:loveshower )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været igennem 4 insemineringer og er nu igang med ivf. Han var med de første par gange til samtale omkring inseminering, men har aldrig deltaget i hverken kontrollerne eller selve insemineringen. Det går så hurtigt at jeg ikke så nogen grund til at han også skulle tage en halv fridag for max 20 min hvor jeg lå med benene i vejret ☺ Nu hvor vi skal igang med ivf har han været med til undersøgelser og samtale, men jeg ser ingen grund til at han skal med til de næste undersøgelser mm han selv vil. Han skal selvfølgelig med til æg udtag og opsætning og efterfølgende blodprøve. Hold da op er langt svar jeg kom med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER