pukimusen

sygemeldinge/ lille baby

12 indlæg i dette emne

ja så kom der endelig en afklaring på de sidste dages bekymring...

den lille fyr i maven er ca 38% for lille så han er meget lille...

men ellers så fejler han ikke noget heldigvis..

men han er sansynligvis for lille pga af at der er for lidt flow i moderkagen....!!!!

så nu står den på scanningen ca hver 14 dag og så håber vi på han bliver der inde så længe så muligt.. :-)

og ja så nu er det barsel til mig, de anbefaler at man bliver hjemme fra arb så den lille fyr får " ro til at gro" i... ;-)..

selv om det hele jo stadigvæk er usikkert så er der håb alle i

mandens i min famile har alle født meget små børn..

så måske er det bare såen det skal være...

lige nu i dette øjeblik er jeg fortrøstningsfuld..... lige ind til i

morgen hvor jeg får et homon anfald....... hihi...

ja ja men er vel stadigvæk gravid ik.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med at den lille fyr er rask :loveshower 38% lyder som en del, men så længe han ellers er sund og rask og han forhåbentlig bliver hvor han skal frem til termin, så behøver det jo ikke betyde noget :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at lille fyren er rask!!! :yay Håber så at din tidlige barsel, kan give ham så meget ro og flow i moderkagen at han rykker mere i størrelse :) Krydser fingre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor skønt at høre. Og hvor er du dog dejlig positiv, that's the spirit.:-) jeg ønsker dig alt held og lykke og at bette fyr vokser i en fart:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille bebs er sund :loveshower , så håber vi han bliver derinde til sep. :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at han "kun" er for lille, så skal han bare vokse sig stor og stærk :loveshower

Er der risiko for for tidlig fødsel, siden I håber, han bliver derinde "så længe som muligt"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der risiko for for tidlig fødsel, siden I håber, han bliver derinde "så længe som muligt"?

Nu skal jeg jo ikke gøre mig klog for andre, men mon ikke hun skriver sådan, fordi moderkagen muligvis ikke fungerer godt nok senere hen, og man måske på et tidspunkt vil vurdere det er bedst han kommer ud.

Til Pukimusen: Syns lige du skal ha et kram :kram2 det lyder som om I har været mange bekymringer igennem. Men hvor er det godt at baby er sund, selv om han er meget lille. Håber det bedste for jer og hans trivsel, håber at du kan gi dig selv ro og afstresning som nok er det bedste du kan gøre for at han skal vokse derinde. Flot at I holder fast i det positive. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak alle sammen hvor i søde....

det helt rigtig at moderkagen ikke funger 100% optimalt og måske os derfor han er lille.

den lille fyr har heller ikke så meget fostervand og jo kun 2 åre i sted for 3 i navlestrengen...

og alle disse ting til sammen gør at man måske komme til en dag hvor man kan gøre mere for ham

uden for maven og derfor vælger at tag ham ud...

der er stor risiko for at han komme til verden alt for tidligt...komme an på hvordan han vokser de næste uger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det hele ordner sig når du får ro på..... :)

Krydser alt hvad jeg kan for at han begynder at vokse helt vildt nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en omgang.. Håber du bevare det gode humør - og jeg tror på at det hele nok skal gå godt.. Mange børn der er født tidligt får jo et dejligt og normalt liv :) mine tanker til dig og din familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

good20luck.gif krydser fingre for at jeres lille dreng vokser sig stor og stærk.....

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med noget afklaring :loveshower og tillykke med at han er sund og rask..

Håber at de gode nyheder vil fortsætte!! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER