Helle H

Har det som om jeg er ved at blive syg

9 indlæg i dette emne

I forgårs havde jeg det som om jeg var ved at blive syg. Havde følelsen af træthed og feber. Bare rigtig utilpas.Jeg drikker masser af vand og spiser.

Men jeg føler mig tit svimmel. Om natten vågnede jeg og havde rigtig mange plukveer.

Dagen efter havde jeg det okay.

I dag har jeg det så skidt igen. Utilpas, følelsen af feber og svimmel.

Andre der har det?

Jeg spiser både vitaminer og jern.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næh sådan har jeg ikke haft det, men man kan vel også blive syg når man er gravid.. håber det går hurtigt over, det er da ikke til at overskue med sygdom imens man er højgravid.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde det igår hvor jeg pludselig blev rigtig skidt tilpas.. Men det gik heldigvis i sig selv og idag er der ingenting..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde det igår hvor jeg pludselig blev rigtig skidt tilpas.. Men det gik heldigvis i sig selv og idag er der ingenting..

Ja, jeg havde det også fint igår. Men så er det kommet igen i dag. Mærkeligt, måske noget nyt, "hver anden dag syge".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også haft et par ture med svimmelhed, kvalme, træthed og afsluttende opkast, og det har helt klart været i forbindelse med at jeg havde lavet formeget. Jeg elsker min have, specielt køkkenhaven og har haft lidt travlt med at den skulle plantes til inden lillepigen kommer,men det dur altså bare ikke at jeg gør det selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vi skal nok til at tænke meget over hvad vi vælger at lave.

Men jeg har haft det okay i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har holdt fødselsdag for min datter de sidste to dage og jeg kan godt mærke at jeg skal stoppe nu og slappe af.. Er ramt af svimmelhed, kvalme og total hedeture + max væske i hele min krop.. Har virkelig været på overarbejde, men hun har haft to fantastiske dage, hvilket er helt perfekt.. Så nu står den på ren afslapning indtil lillebror kommer.. Må også hellere få samlet lidt energi hvis det bliver igangsættelse..

Men ja, vi skal vist alle passe lidt på os selv de næste uger inden bed.gif kommer.. smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også haft det sådan. Mit ende med at jeg er blevet mega forkølet.. Så jeg passer lidt ekstra på mig selv disse dage, for jeg gider bare ikke at være snottet og ikke kunne få luft når jeg skal ind og føde.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par gange haft det på samme måde..

En enkelt gang så slemt jeg gik i seng fordi jeg følte jeg vaar på kanten til og blive ramt af en slem omgaang forkølelse/influenza..

svedte og var rigtig utilpas og jeg har også rigtig mange til tider... Så jeg tror det meget normalt, men træls er det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER