Barbamama

Hvad skal jeres bebs have på, når I skal hjem fra sygehuset?

9 indlæg i dette emne

Ja, hende Nitzen fra junigruppen laver nogle gode tråde ;) Hun har blandt andet spurgt, hvad juni-mødrene giver deres bebser på, når de skal hjem fra sygehuset. Og jeg er da nysgerrig efter, om I herinde allerede har valgt, hvilket sæt tøj, der skal være jeres lille guldklumps første outfit i den store verden? :)

Vi har ikke valgt herhjemme endnu... Tror ikke manden går så meget op i det, og jeg synes også det er svært at vælge, når vi sådan pt. ikke ved om vores skønne lille tyksak nogensinde kommer til at passe str. 50 og 56 eller om han bare hopper direkte i str. 62 :lol

Men jeg har et par sæt i tankerne som "mulige" på-vej-hjem-sæt.

Str. 50: En turkis fixoni-sparkedragt med en elefant og en giraf + body med dyr

Str. 56: En mørkeblå fixoni-sparkedragt med en bamse på + en stribet body. Hvis der er varmt, så måske body med duploskildpadder + bukser + bøllehat med skildpadder fra lego.

Str. 62 (åh, det ville altså smerte mig lidt, hvis han starter i den størrelse, og aldrig kan nå at få de fine ting, som vi har købt i små størrelser på :biglove ): Ved ikke helt... Måske et sæt fra Name IT med mørkeblå velourbukser og en bluse med en giraf på. Eller et sæt med baby Peter Plys fra H&M...

Skal nok smide billeder på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overvejer kraftig om vores skal hjem i sparkedragten, hvor der står: it started with a kiss, med tilhørende stribede body

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke valgt sæt endnu - men det bliver nok en fin sommerkjole, som hendes søster :loveshower

Jeg køber dog sættet i str. 50, da Vicotoria svømmede i størrelse 56, da vi skulle hjem.

Så jeg tager også et par forskellige sæt med :biglove

Her er Victoria da vi skulle hjem :)

post-2127-052323500 1335508535_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Caroline får en fin sommerkjole på, som min mor har købt :-) Hvis vejret altså er til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SIdst havde vi købt et sæt i str. 50... og det var allerede efter NF, så vi vidste jo ikke vi ville få sådan en stor baby, eller at det var en dreng....

Det så således ud:

UfqVU.jpg

Men da det så viste sig baby blev en basse, gik vi ud og købte et sæt i str. 56 for en sikkerheds skyld... og det var jo meget heldigt ;)

Det var dette sæt: (plus et par grå bomuldsbukser)

PshwY.jpg

Og skønne tykke Marlon i bodyen lige inden vi skal hjem fra sygehuset :wub

yFJnG.jpg

Denne gang har vi ventet lidt, så vi kunne købe i den rigtige farve.... og så har vi valgt at købe i str. 56 igen :)aU9Jj.jpg

Skulle det vise sig at sommeren bliver meget varm, køber vi nok en kortærmet body i stedet, som passer til resten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi havde været til MD-Scanning var vi ude at shoppe babys første sæt tøj som den skal have på hjem :7himmel Det blev det her:

post-4143-055206500 1335512302_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en småfolk heldragt i pink og lilla farver. Elsker heldragter så der ikke bliver for mange folder at ligge på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi har besluttet os at vores prinsesse skal have den body på vi købte, da vi fandt ud af det var en pige :7himmel

Der står "Mom and dads little princess" :)

Udover det, aner jeg det ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået væk fra kjolen, men har faktisk endnu ikke fundet sættet - Må kigge alt tøjet igennem, når det skal vaskes. Tror dog det er nemmest med en heldragt, og så har jeg vildt mange gode bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER