mettemor77

Hjælp – Syrnet allomin hvor?

6 indlæg i dette emne

Hey... ny her med et hurtigt spørgsmål :)

Hvor køber i andre syrnet allomin? Jeg har kun fundet det fast i Føtex, men den ligger lidt laaaangt væk fra os. Og ofte står der blot en enkelt pakke på hylden og nogen gange udsolgt. Ikke sjovt når man har moslet sig afsted med bettemand, barnevogn og bus…. :boo

Øv hvorfor skal det være så svært, kunne været rart at, få købt et lille lager ind…

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan desværre ikke hjælpe dig men er da lidt nysgerrig på hvad det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv babyudstyrsforretninger. Ved at vi altid havde et kæmpe lager i den babysam jeg arbejdede i. Der ligger måske ikke en i nærheden, men der er så mulighed for at købe qstort ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se man også kan købe det på nettet:

nemlig.com (online supermarked, skriver de kan levere dagen efter bestilling, men man skal man købe for min 400 kr. ad gangen, men det er måske ikke noget problem, hvis I gerne vil have et godt lager hjem ad gangen..)

og

modermælk.dk

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj hvor er i altså hurtige, tusind tak for hjælpen.... :loveshower

Må indrømme at når man sådan er på barsel uden bil og lidt langt til altid, så bliver man altså fan af netshopping... :shop :shop :shop

Så nu er der lagt bestilling ind ved www.modermælk.dk :glad Synes alligevel at det var i overkanten at skulle bestille for 400 kr... Nu prøver lige og ser, hvordan det fungerer...

God dag til alle.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan få det i både Fakta, Super Best og Rema1000 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER