pukimusen

svarne ved en fostervandsprøve

5 indlæg i dette emne

Hei tøser..

ja i går fik i så endelig den første svarprøve på den fostervandsprøve.. der er ingen fejl på de første 3 kromosomer!!! super dejligt og hvilken lettelse af få den besked...

MEN nu skal vi så vente på resten af prøven... men jeg er i triviel om hvad er det for nogen kromosom fejl man kan finde der? og hvad er chancen når de andre tre er gode ?

Jeg har prøvet at google men syndes det svært at finde svaret på lige det jeg gerne vil vide .. Er der nogen af jer kloge kvinder der ved det...??

Hvad kan jeg " forvente" af den sidste del af prøven??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk melding at få :loveshower

Hvis jeg var dig ville jeg klart ringe op til sygehuset og høre dem. På den måde kan du få helt korrekte svar og ikke mindst tryghed :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI fik også af vide efter en uge det ikke var et downs barn og følte os helt sikker på alt var okay. For vi tænkte nemlig også at de der sidste prøvesvar var ikke relavante da det som regel er dødlige sygdomme (avlige)

Men ak nej det kan også være tilfældigheder der er opstået!!

F.eks har vi fået af vide vores prøve viser fejl i kromosonerne = turner syndrom.

Så de resterende prøver kan åbenbart også vise andet selvom man ikke har nogle sygdomme i familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke så meget til det <_< men sender dig et kram :kram

Men dejligt at de første prøver var fine :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm... Jeg troede egentlig at de sidste svar var ift. Brok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER