GBP86

Mærker i liv hver dag?

31 indlæg i dette emne

Er vildt overrasket over hvor meget liv, jeg mærker :kuller

Hun vælter rundt derinde hele dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke, om det var indbildning eller jeg måske har siddet skævt på stolen, men i dag på arbejdet, trykkede jeg på min mave-delle og jeg kunne trykke den længere ind i den ene side end den anden, som om der lå et hoved eller en bagdel og strittede i den anden side :D Kan det godt passe man kan mærke sådan noget eller er det for tidligt?

Jeg ved helt ved at begynde at grine, for jeg synes det var lidt sjovt - især fordi jeg forestillede mig at baby lå og moonede :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker liv hver dag :) og igår mærkede både mig og min mand ham udenpå, hvor er det en vild fornemmelse.. <3

Her til aften er jeg hos min mor, og baby sparker bare helt vildt rundt der inde, jeg kommer så til at sidde og se på maven, og man kunne lige så tydeligt se hvor han sparkede! Vildt! Min mor så det også, og er hel vild <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker i den grad liv hver dag og har gjort det i et stykke tid nu :D :loveshower

Er du gal der er gang i min bettefis - tænker nogen gange om jeg har et ADHD barn i maven ;D

Både i går og i dag så jeg hans spark udenpå maven - det er jo så skønt!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker stort set liv hver dag! loveshower.gif

Det er ikke altid et reelt spark, men nok mere koldebøtter og flik-flak, hun laver derinde! det er så skønt! 00000858.gif

men nu savner Mads at få lov at være med.... for har endnu til gode at mærke sparkene uden på maven, men er også kun lige rundet de 21 uger.... og min moderkage ligger foran på maven!

Så jeg håber på at vi får lov at mærke det udenpå, inden for en uge.... måske to!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker i den grad liv hver dag og har gjort det i et stykke tid nu :D :loveshower

Er du gal der er gang i min bettefis - tænker nogen gange om jeg har et ADHD barn i maven ;D

Både i går og i dag så jeg hans spark udenpå maven - det er jo så skønt!!! :loveshower

Jeg så også mit første spark udenpå igår. Dog har jeg kun en lille pige der er aktiv om aftenen. Ellers mærker jeg hende ikke vildt meget.

Men kæft hvor er det vildt. Elsker hende så højt allerede. Siger allerede pjattet ting som "VI går i seng nu" eller "VI har bare haft en god dag"...;-)

Føler i også jeres lille bebs er en del af jer på en ny dejlig måde efter der er kommet aktiviteter i maven? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER