Cloverblossom

Så har jeg idag 4 uger til termin

6 indlæg i dette emne

36+0 - 4 uger til termin!! :loveshower

Hvor er det bare vildt at være så langt! Der er to uger til jeg går ind i normal fødselsperiode :kuller Glæder mig som en gal til at møde bettemanden, der efterhånden fylder godt i maven.

Var ved jm i sidste uge (35+2) og der vurderede hun (ligesom lægen ugen før), at han ligger med hovedet nedad, men at han ikke stod fast. SF-mål var 32 cm og han blev vurderet til 2800 g, så hun skød på en fødselsvægt omkring 3800-4000 g = en dejlig basse, hvilket vi også har på fornemmelsen han er :biglove Min jm gik på barsel dagen efter vores besøg, så næste gang skal jeg ind til en ny, som skal følge mig her de sidste par gange..

I dag skal manden og jeg til "Forældreforberedelse" på jordemodercenteret, som handler primært om amning og på torsdag skal vi til "Fødselsforberedelse" på Aalborg sygehus, som er et foredrag om fødslen a-z. Glæder mig og er spændt på om det kan bidrage med noget vi ikke allerede har læst eller snakket om.. :)

Selvom vi egentlig har fået købt alt og ikke mangler noget udover lidt ting til mig, kunne jeg ikke dy mig, da jeg fandt heldragte i uld og natdragter i uld yderst/bomuld inderst sat helt vildt ned i Føtex forleden, så det sagde da lige haps haps, og ned i kurven røg også lige en pakke stofbleer med fine blå og grønne stjerner, for ja, stofbleer kan man da ikke få for mange af :P og så var de også sat ned :shop

post-2304-003542500 1335260641_thumb.jpg

Heldragten i str. 4-6 mdr. og natdragterne i str. 3 mdr. og 6 mdr. - hvilket skulle passe nogenlunde med når vi når efterårs-vinter månederne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig tråd at læse :loveshower

Er fuldstændig forelsket i de to grå dragter, der er da bare alt for fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyde det bare dejligt! :loveshower

Og super fint tøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kunne bare heller ikke stå for det tøj. Det er så fint og så kan det kun være praktisk med noget uld i garderoben tænker jeg :yay

Kurset i går var udemærket, men tror vi dropper foredraget på sygehuset i morgen. Er bange for det bare bliver en (2 timer) lang repetition af hvad vi allerede har læst/fået af vide om fødslen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt at være så tæt.. imorgen er der også præcis 4 uger til mit planlagte kejsersnit medmindre hun vil ud inden :) vildt det er så tæt på :0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er virkelig vildt, så tæt på det lige pludselig er kommet!! Nu skal vi snart møde vores skønne babyer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER