Etiene

7+0 i dag og lille forskrækkelse i går

2 indlæg i dette emne

I dag er jeg 7+0 og ligesom i min første graviditet synes jeg af en eller anden grund at det er lidt af en milepæl. Jeg er ikke længere så nygravid og den første skrøbelige del af graviditeten er gået godt. Så er der bare 5 uger mere at vente i, så kan man begynde for alvor at føle sig "sikker".

I går fik jeg godt noget af en forskrækkelse. Der var pludselig en lille smule blod på toiletpapiret. Men det var heldigvis kun ved det ene toilet besøg og skyldes formentlig sarte slimhinder. Det skete 3 gange ved Steven men bliver altså noget nervøs hver gang.

I dag har jeg sådan lidt mens smerter men tror det er fordi livmoderen udvider sig/ligamentssmerter. Også det oplevede jeg ved Steven og det betød ingenting.

I det hele taget er graviditetens med Steven så tæt på at jeg husker det meget klart. Det gør mig mere afslappet, men samtidig er jeg også lidt ked af at denne graviditet af samme grund derfor ikke føles så unik. Sådan er det måske altid med fleregangs fødende, men jeg tror nu alligevel at det hele ville føles lidt mere nyt hvis man ikke havde været gravid de sidste 3 år f.eks. Så er det hele jo nok gledet mere i baggrunden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender godt til den der forskrækkelse. Har de sidste par dage haft lidt brunt udflåd. Havde det også da jeg ventede Emilie og tror nok lægen forklarede at det er gammelt blod der sidder i livmoderen.

Det er jo et stykke tid siden jeg var gravid, men har en anden ro om det denne gang. Også i forhold til anbefalinger, produkter o. lign. Jeg glæder mig rigtig meget til 1. lægesamtale, NF, de første puf osv præcis ligeså meget som første gang.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER