Betty87

Stylingprodukter!

9 indlæg i dette emne

Hej piger!

Efterhånden som PB har taget en del tid (8 mdr) er jeg blevet utrolig bevidst omkring min krop - hvad jeg putter på og i den.. Jeg har efterhånden skiftet alle mine plejeprodukter ud med neutral, derma osv. Og parfume er blevet en hel del begrænset og kun på tøjet. Makeuppen er næsten 100 % skiftet ud med Nilens Jord.. Men nu, mine damer er jeg kommet til mine stylingprodukter! Jeg har i mange år brugt Wella - hårlak og hårskum opg ind imellem bruger jeg hårvoks..

Hvad kan i anbefale af mærker?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Altså det kedelige svar er, at jeg desværre tænker at produkter der stiver, skummer og puffer håret generelt nok ikke er helt sunde. :unsure Altså at hvis det er mildt og uskadeligt, så er der nok heller ikke "power" nok i det til at det egentlig kan holde. På samme kedelige måde som parfume --> Hvis det dufter godt, så er det noget skidtværk <_< Så jeg ville nok eksperimentere med at sætte håret på måder, der krævede mindre stylingsprodukter, og så måske gemme stylingprodukterne til hvis jeg skulle være fin til fest eller sådan noget...

Men det hjælper selvfølgelig ikke, når det er stylingprodukter, du efterspørger :unsure Men jeg kender desværre ingen produkter, jeg kan anbefale :unsure Håber at der er nogle andre kloger piger, der gør :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar, Barbamama.. Nej det var egentlig også umiddelbart det jeg regnede med ville være svarene.. Nu er jeg så "heldig" at have verdens mest umulige hår uden lidt hårskukm og lak hver dag - medmindre det ryger op i en knold (kan være at det skal til at være min nye frisure ;) )

Nå men jeg håber stadig på at kunne få nogle tips til nogle produkter som holder ok, men der måske bare er lidt mindre skadelige stoffer i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Se det var lige noget i den stil jeg ledte efter... Det kan da kun være bedre end det jeg har.. Så er det jo bare det, om det virker lige så godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener kvickly har noget i deres änglamarkt serie men om det er særlig godt ved jeg ikke, men det var min plan A jeg bruger ikke så meget så de 3 gange jeg har brugt det her i graviditeten gør nok ikke det HELT store - så jeg har ikke så travlt med at få byttet det ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naturskön forhandler mange stylingsprodukter uden parfume, farvestoffer og parabener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naturskön forhandler mange stylingsprodukter uden parfume, farvestoffer og parabener.

er det et mærke du vil anbefale? Og hvor køber man det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naturskön er en butik ;) Der ligger en i Århus. Men de forhandler kun økologiske og rene produkter.

Mht. mærkerså har følgende stylingsprodukter: Tromborg, Kevin.Murphy, john masters organic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER