Barbamama

Hvor meget tøj har I selv købt indtil nu?

33 indlæg i dette emne

Hehe, så vil du slet ikke vide hvor meget jeg slæbte hjem første gang (og det vil jeg faktisk heller ikke :whistling )

Så du har ikke rekorden endnu :P

Haha, det glæder mig at høre :P

Men jeg synes også det lader til at MinHemmeligeProfil og Myliona har købt en hel del. Altid godt med nogle med-sammensvorne :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, det glæder mig at høre :P

Men jeg synes også det lader til at MinHemmeligeProfil og Myliona har købt en hel del. Altid godt med nogle med-sammensvorne :whistling

Og jeg regner ikke med jeg er færdig endnu :D Skal da vist have lidt flere bukser til mini Fihl. Det er vist ikke for mange jeg har. Og synes de joggindbukser nogle jeg har i str. 56 ser meget små ud... Og nogle flere strømper og måske nogle trøjer... Nu ser vi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet nyt købt endnu. Har dog købt en pose brugt tøj til 300 kr i de små størrelser.

Jeg er dog ikke sikker på, at jeg kan holde mig fra indkøb, når jeg går på barsel inden længe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU har jeg talt op hvad vi har i de små størrelser..

Har talt det "sammen" så det er str 50(har vi næsten intet i), alt i str 56 og det mindste i str 62..

Vi har:

22 KÆ body

23 LÆ body

10 Natdragter

9 Heldragter

18 par bukser

21 trøjer

4 cargigans

4 sæt "varmt" tøj (varme bukser med varm trøje)

6 kjoler

6 tykke huer

11 baby "hjelme"

1 "sovepose"

1 køredragt/flyverdragt

15 par baby sokker

Vi har en masse mere i str 62, men det er gemt væk da det er lidt større end det andet.. :whistling Og der er simpelthen ikke mere plads i hendes kommode :rolleyes

Så satser på hun ikke er en lille lille baby, da vi ikke har plads til at købe mere tøj i str. 50

Har samlet set brugt omkring 1000 kr på tøj selv. Men der er jo så en del mere end det her, da jeg også har købt i str 68 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er hurtigt overstået...... For har forsøgt at lægge bånd på mig selv fordi vi reelt ikke ved hvor meget vi mangler (hvis vi mangler noget) :whistling

Jeg har hevet følgende ned fra hylderne denne gang (indtil videre):

3 sommerdragter

3 heldragter

2 par bukser

3 kortærmede bodyer

1 langærmet body

2 huer

;)

Jeg har nu fået styr på tøj-situationen, og det ser således ud, når jeg samler det nye, og det gemte fra Marlon :) (plus en enkelt sommerdragt i str 56, som jeg har shoppet siden sidst :badgirl )

Str. 50

1 heldragt

Str. 56

4 huer

4 par strømper

1 bluse

2 heldragter

1 t-shirt

2 par bukser

5 sommerdragter

2 l/æ bodyer

1 k/æ body

2 bodyer u/ ærmer

1 sparkedragt

Str. 62

1 sommerhat

2 huer

2 par strømper

2 bukse/bluse sæt

2 bluser

3 heldragter

1 t-shirt

2 par bukser

1 sommerdragt

2 l/æ bodyer

6 k/æ bodyer

1 par smækbukser

1 fleecetrøje

Jeg er faktisk lidt i tvivl om der er nok.... For jeg havde ikke gemt så meget fra Marlon som jeg troede :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle sidde og skrive en liste over, hvad jeg har til Caroline, ville jeg aldrig blive færdig.. Øhm! Og det er egentligt ikke fordi jeg har købt mere end fem sæt, men har simpelthen fået så meget lækkert tøj! :loveshower

Så bliver pengene da bare brugt på noget andet godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle sidde og skrive en liste over, hvad jeg har til Caroline, ville jeg aldrig blive færdig.. Øhm! Og det er egentligt ikke fordi jeg har købt mere end fem sæt, men har simpelthen fået så meget lækkert tøj! :loveshower

Så bliver pengene da bare brugt på noget andet godt :)

Ja, jeg havde også kun overskud til at tage det der lå på hylderne i de små størrelser :) Men det er faktisk overraskende hvor meget det fylder :)

Vores prinsesses tøj, som jeg har listet herinde fylder faktisk en hel kommode - hendes tøj fylder mere end alt min kærestes!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle sidde og skrive en liste over, hvad jeg har til Caroline, ville jeg aldrig blive færdig.. Øhm! Og det er egentligt ikke fordi jeg har købt mere end fem sæt, men har simpelthen fået så meget lækkert tøj! :loveshower

Så bliver pengene da bare brugt på noget andet godt :)

Pointen med tråden var også, hvad du havde købt og ikke hvad du havde ;)

Og dejligt at du har fået så meget lækkert tøj! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER