MforMor

ehm... det føles anderledes...

18 indlæg i dette emne

nå, et lidt prekært emne, men here it goes:

Jeg synes, det er begyndt at føles lidt anderledes, når jeg tisser. Det gør ikke ondt eller er decideret ubehageligt, men det føles ligesom lidt tungt. Sådan som om der er noget, der tynger lidt? Det er svært at forklare det, men det føles bare anderledes. Er overbevist om, at der ikke er en infektion, for har som sagt slet ingen gener overhovedet.

Har nogen af jer oplevet en forandring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yes, darling, det har jeg laugh.gif

Naar min blaere er fuld, saa faar jeg for det foerste en plukve... Saa er det efterhaanden noget tid siden at det begyndte, det med tyngdefornemmelsen ved vandladning. Meget maerkeligt, men urinproever har ikke hidtil vist noget suspekt. Tror det er kroppens indre forandring, der maa skabe en underlig fornemmelse, som ikke er en smerte, men altsaa.. en underlig fornemmelse. unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, darling, det har jeg laugh.gif

Naar min blaere er fuld, saa faar jeg for det foerste en plukve... Saa er det efterhaanden noget tid siden at det begyndte, det med tyngdefornemmelsen ved vandladning. Meget maerkeligt, men urinproever har ikke hidtil vist noget suspekt. Tror det er kroppens indre forandring, der maa skabe en underlig fornemmelse, som ikke er en smerte, men altsaa.. en underlig fornemmelse. unsure.gif

yay, så er jeg ikke den eneste!

Det er enormt mærkeligt og umiddelbart ikke noget, jeg har læst om nogle andre steder. Men ja, det føles nemlig bare underligt. Og tungt. Oh the joys of motherhood!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det også sådan, da jeg var gravid.. Min jordemoder sagde at det var ganske normalt.. Det er baby som er begyndt at tynge ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever det også - Og får også plukkeveer hvis jeg ikke får tømt blæren.. :rolleyes

Men ja, det er en ubeskrivelig fornemmelse.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det har jeg slet ikke lagt mærke til, om jeg har det sådan! Men når jeg skal tisse, så skal det som regel også bare være NU, så jeg oplever nok mest følelsen af lettelse :D Men jeg skal da prøve at tænke over det næste gang, jeg skal på toilettet ;)

Btw, en lille hurtig indskydelse - Man kan godt have blærebetændelse som gravid uden at have smerterne. Det fik jeg konstateret hos lægen halvvejs i graviditeten med vores dreng og blev sådan helt "nå", for jeg havde jo intet mærket :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh ja.. Kender det også - meget mærkeligt :rolleyes Og dertil kommer for mit vedkommende, at jeg ikke altid får "lov" til at tømme blæren helt- så kan tisse, også være vildt tissetrængende igen 5 minutter senere og tisse lige så meget igen- og jeg ER altså opmærksom på at tømme blæren helt ;) Det må være Blop som blokerer "linjen" :rolleyes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh ja.. Kender det også - meget mærkeligt :rolleyes Og dertil kommer for mit vedkommende, at jeg ikke altid får "lov" til at tømme blæren helt- så kan tisse, også være vildt tissetrængende igen 5 minutter senere og tisse lige så meget igen- og jeg ER altså opmærksom på at tømme blæren helt ;) Det må være Blop som blokerer "linjen" :rolleyes :P

hehe ja det kan jeg godt huske fra sidst jeg var gravid. At man lige skulle rokke lidt rundt for at få blæren tømt helt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe ja det kan jeg godt huske fra sidst jeg var gravid. At man lige skulle rokke lidt rundt for at få blæren tømt helt :P

Jeg har fundet ud af at laene mig forover til sidst for at toemme helt laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af at laene mig forover til sidst for at toemme helt laugh.gif

Det var også den bedste løsning for mig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også den bedste løsning for mig :whistling

God tisseteknik er key lol_hitting.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lovebk

Jeg har også mærket tyngden, men har ikke tænkt så meget over det. Men har godt nok haft problemer med at tømme blæren - Så nu skal "tisseteknikken" afprøves!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg rigtig godt og har det sådan pt. Jeg kan også få plukve ved fyldt blære.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe ja det kan jeg godt huske fra sidst jeg var gravid. At man lige skulle rokke lidt rundt for at få blæren tømt helt :P

Jeg har fundet ud af at laene mig forover til sidst for at toemme helt laugh.gif

Det var også den bedste løsning for mig :whistling

Ser I tøser - det var så også lige taktikken der skulle til her :D Hvor mærkeligt :rolleyes :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever også at jeg ikke kan få tryk på strålen, som jeg plejer. Men det hjælper at rette rygge! Sjove ting de kan drille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu :lovebk

Æij, det var altså fedt at høre, at det er et normalt "problem". Og ja, det med at få tømt blæren er også et problem her. Må lige lave toiletgymnastik ved næste tissetur :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også lave toiletgymnastik for at få tømt blæren heltwhistling.gif Dejligt at det er normalt!!!

Det er bare så træls hvis man har lidt travlt, eller jeg ved der er kø udenfor toilettet, så kan jeg bare ikke få tid til det, og så skal jeg igen 5 min efter.... så trælswink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også sådan, svært at beskrive følelsen, men også sådan en tung fornemmelse når jeg tisser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER