ki schou

Mooner jeres børn også?

12 indlæg i dette emne

Forleden var vi hjemme hos min mor til påskefrokost.

På et tidspunkt sidder min mor og hendes moster og snakker sammen i et rum ved siden af der, hvor Martin og jeg sidder.

Pludselig kan vi høre høj latter og min mor siger: Men Leo står du og mooner os?

Og det gjorde ungen - med bar r*v i bedste stil :numse

Det gør mig ikke noget, synes det var sjovt nok, men tænker at det nok er noget de lærer i børnehaven af de større børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep det gør de, men kun hvis de render rundt i bar numse efter badet, så står de der og stritter med den og vrikker lidt "na na na na naaaaaaaaa" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det gør min datter også - endda jævnt ofte... Og ikke altid til min store morskab :)

Hun bliver 4 til sommer, har altid været glad for bar røv - men når jeg sådan lige tænker tilbage, så ja... Det er tiltaget og har skiftet karakter siden start i BH!

Idag sagde hun pludselig, ude hos mormor og morfar; seee mor, mine underbukser sidder ikke rigtigt!! (og BUM så stod hun med bare røv, bukkede og moonede mig! Altså, hun trak selv bukserne ned!)

Hvordan det nogensinde lykkedes hende er mig en gåde, men en dag midt under aftensmaden, rejste hun sig op på stolen... Dansede 4 gange rundt om sig selv mens hun jublede - jeg har bar røøøøøv, seee!!!! Hun havde simpelthen fået trukket sine bukser af under maden iden vi havde set det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det gør han. Tror det er meget normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol :lol :lol Det er da Martin som har lært ham det :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det gør min datter også - endda jævnt ofte... Og ikke altid til min store morskab :)

Hun bliver 4 til sommer, har altid været glad for bar røv - men når jeg sådan lige tænker tilbage, så ja... Det er tiltaget og har skiftet karakter siden start i BH!

Idag sagde hun pludselig, ude hos mormor og morfar; seee mor, mine underbukser sidder ikke rigtigt!! (og BUM så stod hun med bare røv, bukkede og moonede mig! Altså, hun trak selv bukserne ned!)

Hvordan det nogensinde lykkedes hende er mig en gåde, men en dag midt under aftensmaden, rejste hun sig op på stolen... Dansede 4 gange rundt om sig selv mens hun jublede - jeg har bar røøøøøv, seee!!!! Hun havde simpelthen fået trukket sine bukser af under maden iden vi havde set det! :)

Haha - :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol :lol :lol Det er da Martin som har lært ham det :lol :lol

He he - det mente min mors moster på 83 år også :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er ikke noget der som sådan bliver pratiseret herhjemme. Efter badet kan de da godt fare rundt og vrikke lidt med måsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahaha sidder på mobilen så kunne ikke se hvem der havde oprettet tråden men tænkte med det samme jeg så titlen at det var Leo med de forældre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahaha sidder på mobilen så kunne ikke se hvem der havde oprettet tråden men tænkte med det samme jeg så titlen at det var Leo med de forældre ;)

he he klart nok - :numse

Altså mit koreanske efternavn da jeg kom til DK var jo Moon, såååå....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

he he klart nok - :numse

Altså mit koreanske efternavn da jeg kom til DK var jo Moon, såååå....

Haha jamen alt gir mening nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er så helt vild med den musikvideo til LMFAO's "Sexy and i know it" så den bliver "danset" både i badet og udenfor...i bar r.. og i boxers :whistling

Og der har enkelt gange været mooning hehe så skriger han af grin og løber ind og gemmer sig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER