websie

Erfaringer med Svendborg fødeafdeling

2 indlæg i dette emne

Jeg sidder og bliver helt i tvivl om fødested og ville høre om der er nogen der har nogle erfaringer med Svendborg de vil dele

Vi bor 45 min. Kørsel derfra og det bekymrer nok en smule. Ville dog gerne have muligheden for at føde i vand. Har nok også en overbevisning om at et mindre sygehus kunne værre bedre end for eksempel Odense selvom der jo er både fordele og ulemper ved begge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal selv føde på Svendborg Sygehus, og har den famøse rundvisning på fødeafdelingen til gode endnu. Jeg bor i Svendborg, så det var ligesom optimalt at vælge Svendborg Sygehus.

Jeg har personligt ikke erfaring med at føde der ( dette er første gang) , men min søster har født begge sine drenge her, og begge gange har det været gode oplevelser. Første gang fødte hun almindeligt, og anden gang brugte hun vand som smertelindring. Hun anbefaler helt klart fødsel i vand. Det skulle være helt fantastisk. :yiepie

Jeg er selv meget i tvivl omkring selve fødslen mht. føde i vand eller ej. Men det kommer nok :-) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER