Tina80

Mærke liv

6 indlæg i dette emne

Er lidt i tvivl om det er det jeg har mærket de sidste par uger ( tror nu jeg har ret alligevel, men vil gerne have det bekræftet)

Men det føles som bobler der springer eller som "smølfespark" på ørene.

Og her de sidste par dage er det blevet kraftigere.

Er nu 14+2 men er 4. Gangs gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har moderkagen foran, så der gik en del tid før jeg var sikker på at det var barnet jeg mærkede. Det jeg mærkede føltes i starten lidt som luft i maven der rokerede rundt (hvilket jeg tror det også var nogen gange :whistling :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min moderkage ligger bagved denne gang. Sidste gang lå den foran og der kunne jeg først mærke tvillingerne i uge 18

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet lidt det samme, som du beskriver Tina. Men jeg er jo KUN 1. gangs.

Min veninde som var på besøg, sagde det ikke var utænkeligt det var Blop, men det er selvfølgelig endnu ikke spark.

Scanningsjordemoderen fortalte mig at det kunne være sådan en murrende og bloppende fornemmelse man oplevede, samt at min moderkage ligger oppe og bagud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg tror det er liv :loveshower Da jeg mærkede liv var det lige som om der var bobler, der løb op på indersiden af maveskindet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som liv :)

Her føltes det i starten som små fisk der svømmede rundt derinde og så blev det senere til kraftigere spark :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER