kirk85

Melder også min ankomst

6 indlæg i dette emne

Hej,

Så vil jeg så stille også melde min ankomst her.

Jeg testede positivt den 31/3 og den 02/04.

Jeg skal til første lægesamtale den 18/4 den gælder jeg min virkelig meget til for så bliver det officielt. :gravid (jeg har bare glæder mig til at kunne bruge denne smileys)

Ingen af vores familier ved endnu ikke endnu, og de får også først den at vide efter jeg har være til 1 lægesamtale.

Efter min egen beregning har jeg termin den 08/12.

Det har taget os 8 mdr. at blive gravide, så både manden og jeg flyver rigtigt på en lyserød sky :glad

Og så går jeg egentlig bare og venter på at det bliver den 18/4 og at jeg når til uge 7 så jeg kan nå en tryghedsscanning.

Glæder mig til at følges sammen med jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!

Vi brugte også noget tid på at lave vores første barn, og jeg kan huske hvor enormt lettet jeg var da jeg blev gravid, for havde nået at dømme mig selv til ikke at kunne få børn uden hjælp. Men det viste sig jo at vi godt kunne selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!

Vi brugte også noget tid på at lave vores første barn, og jeg kan huske hvor enormt lettet jeg var da jeg blev gravid, for havde nået at dømme mig selv til ikke at kunne få børn uden hjælp. Men det viste sig jo at vi godt kunne selv.

Jeg kunne ikke beskrive det meget bedre selv, det er nøjagtig den følelse jeg har haft.

Heldigvis kunne vi jo selv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER