Barbamama

Har I et Falck Småbørns abonnement?

   15 members have voted

  1. 1. Har I et Falck Småbørns abonnement?

    • Nej, og skal heller ikke have det
      8
    • Nej, men kunne godt overveje det
      4
    • Ja, vi har Falck Småbørn Basis
      0
    • Ja, vi har Falck Småbørn Plus
      1
    • Ja, vi har Falck Småbørn Super
      1
    • Andet?
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

11 indlæg i dette emne

Ja meningsmålingen taler vist for sig selv :)

Har I et Falck abonne ment? Og hvis ja, er I glade for det? :) Og hvis ikke, har I så bevidst valgt det fra, og i givet fald hvorfor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej vi har det ikke endnu, og jeg ved ikke om vi skal have det, men jeg vil ikke afvise det.

Men det kræver, at jeg ved hvad jeg får for pengene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har vi ikke. Jeg har været på førstehjælpskursus til småbørn i forbindelse med mit job.

Jeg blev engang antastet af en middelaldrende Falck mand som direkte sagde "... Om jeg ikke følte mig som en dårlig mor og om jeg ikke ville mine børn det bedste" fordi jeg sagde nej til deres babypakke. Jeg blev simpelthen så gal!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej vi har det ikke endnu, og jeg ved ikke om vi skal have det, men jeg vil ikke afvise det.

Men det kræver, at jeg ved hvad jeg får for pengene.

Hehe, ja gælder det ikke for alle køb, man gør sig? :lolhit

Nej det har vi ikke. Jeg har været på førstehjælpskursus til småbørn i forbindelse med mit job.

Jeg blev engang antastet af en middelaldrende Falck mand som direkte sagde "... Om jeg ikke følte mig som en dårlig mor og om jeg ikke ville mine børn det bedste" fordi jeg sagde nej til deres babypakke. Jeg blev simpelthen så gal!!!

Ej, det var da også modbydeligt! :o Sikke en idiot :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, og får det heller ikke denne gang.

Vi havde, da vi fik Clara, men kun for at få førstehjælpskurset.

Nu er det mere unødvendigt, da jeg i kraft af mit atbejde, har en del teori (heldigvis ikke praksis) i genoplivning af spædbørn/småbørn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er vi. Primært fordi jeg ikke har bil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej, og vi har heller ingen planer om at få det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej og vi skal ikke have det. Vil helst ikke havde noget med falck at gøre igen efter vi havde mega bøvl med at få det rigtige abonnement og derefter komme ud af det igen. Jeg har også fået den med dårlig mor smidt ihovedet og det er da det dårligste salgstrick de kan bruge på mig og endnu en grund til jeg ikke gider dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har vi ikke. Vil ikke bruge penge på alt muligt " overflødigt" Jeg er på småbørn 1 hjælps kursus i form af mit arbejde, og min mand er frivillig brandmand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det ikke - men overvejer det da lidt, i forhold til at vi ikke har bil.. Kan se hvis man har super, så kan man få bragt medicin ud, samt blive kørt til og fra fx lægevagten!

Udover det, kunne jeg jo se en fordel i det, omkring fødsel!

Meeeen.. Jeg synes bare tit der er en masse "undtagelser", så man alligevel ikke får noget ud af det.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER