LDM

bækkenløsning?

6 indlæg i dette emne

Hej piger..

Lige et dumt spørgsmål: hvor gør det ondt henne når man har bækkenløsning? Jeg er klar over at det er i bækkenet, men kan det godt gøre ondt bagpå? sådan ved siden af halebenet agtigt?

Svært at forklare, men når jeg har været lidt for aktiv har jeg meget ondt bagpå, under lænden på hver side af halebenet.. så gad bare godt at vide hvad det kunne være.. det gør ondt at gå, og især at bukke mig og rejse mig op fra sofa eller gulv..

På forhånd tak :)

\line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige på besøg :)

Jeg har fået konstateret bækkensmerter og har ondt hele vejen rundt. Dvs det gør ondt i lænd, baller, og så stråler smerten ned i lårene når det er værst. Forpå gør det ondt i siden af maven som sidestik bare lidt længere inde og i lysken.

Håber du kan bruge det til noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ondt i lænd,bækken og lidt foran ved skambenet, samt når dert er værst, så stråler det ned i benene og nogle morgener tager det længere tid at komme ud af sengen for mig... og jeg har fået konstateret bækkenløsning... men prøv da at tage en snak med din læge om det og så se hvad der sker.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, bækkenløsning er løsning af leddene i bæknet og der sidder to led på hver side at korsbenet og foran i leddet hvor skambenene mødes. Det, der gør ondt er at leddene "skurrer" mod hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar.. jeg skal til jordemoder om en uge, prøver lige at spørge hende, og så kan jeg henvende mig til lægen hvis nødvendigt :)

God påske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til en fysiterapeut for nogen år siden med speciale i bækkenet/underlivet pga nogen seksuelle problemer med min ex. (det viste sig at være psykisk!!) Men hun sagde til mig at de fleste kvinder der fik konstateret bækkenløsning ''kun'' var muskelspændninger. Når du har bækkenløsning kan du IKKE bevæge dig af smerter.

Jeg har selv haft en spæning i højre balle, som føles som en nerve der sider i klemme. Nu har jeg haft fri nogen dage og den er næste væk. jeg frygter lidt at den 'trickes' at mit arb (jeg er salg ass) Jeg håber bestemt ikke det bliver værre, for så kan det bliver svært at arb :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER