Lone

dumme dumme tanker ;-)

4 indlæg i dette emne

Jeg tænker alt for meget i forvejen.. :whistling

Jeg kan starte med at tænke på feks juleaften, og så gå videre til and, og and kan også være de søde små nogen i søen, også videre, også videre, indtil jeg måske ender ved hvad jeg skal lave i sommerferien...

Jeg starter i øst og slutter i vest, og nogengange tilbage igen ;)

Nu er jeg så fast nattevagt, og uha, så har jeg da meget mere tid til at tænke... der er jo ikke nogen til at forstyrre :blush

Og det er ikke altid en god ting, i Lones tilfælde ;)

Slet ikke når jeg er så tæt på testdag, og jeg bare her en vanvittig god fornemmelse i maven (igen, igen, igen igen)

Ja har haft det mange gange før, så man tør heller ikke tro på sig gode mavefornemmelse... :(

Og alligevel kan jeg ikke lade være... :blink

Har fået healing og akupunktur i denne cyklus, og selv om jeg bliver ved med at sige til mig selv, at det SLET ikke er sikkert at det virker, og da slet ikke i første omgang, ja så gå der 5 min. også tænker jeg igen.. det har sku virket.. det kan jeg mærke.. det kan kun gå for langsomt, med at blive torsdag :glad

Og ved jo i forvejen at jeg bliver lidt trist når min mens kommer, og det gør det slet ikke bedre, hvis jeg har en mistanke om at det er lykkes i denne omgang, og det så ikke er....

Åha jeg hader mit job, når der er få dage til testdag (ellers er jeg super glad for mit job ;) )

Min mindste niece gør så heller ikke mit skruk mindre før tiden.. hun er 2, og hun er inde i en periode (forhåbeligt en lang en ;) ) hvor Moster bare er det bedste i verden, og springer min i favnen, hver gang jeg kommer.. og vi er meget tætte i min familie, så vi er tit hjemme.. og uha hvor kan hun smelte mit hjerte den bette skat.. har lyst til at stjæle hende hver gang :blush min lille smukzak :kuller

Og når min kæreste, så tit siger til mig når han ser mig med hende "Åh du bliver en fantastisk mor min skat" :kuller ja så er det da først jeg vil ha en baby.. NU TAK ;)

Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg vil med dette indlæg.. bare ud med lidt af de irriterede tanker jeg har :blush

Jeg undskylder for at spilde jeres tid.. men hold da op hvor det hjælper lige at få alle de tanker ud.. der kommer nok flere lige om lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ved du hvad, de tanker dér ville komme uanset, om du var på nat eller ej. I ALLE min-vej-til-graviditetstråde vil du kunne finde tanker, som minder om dine. Ikke at det gør dem mindre triste og frustrerende for dig, men jeg prøver bare at sige, at jeg tror, at de fleste herinde kan nikke genkendende til dine tanker. Det er en SUPER SUPER sårbar situation, man sætter sig selv i, når man beslutter sig for at ville have et barn. For uanset HVAD ændrer det jo ens liv fuldstændigt. Selvfølgelig hvis man får 2 streger med det samme, men hvis det lader vente på sig er ønsket om et barn jo stadig i den grad til stede og ligger jo som et underliggende emne konstant. Og dét er der ikke noget at sige til, men det kan nogle gange være svært for omverdenen at forstå, tror jeg. Alle pigerne herinde som har eller har haft svært ved at få børn har jo mange dejlige ting at være glade for i deres liv - dejlige mænd, gode jobs, gode familier og venner etc. Men alt dette kan jo synes helt ligegyldigt eller i hvert fald utilstrækkeligt, når man bare så brændende ønsker sig et barn.

Og det gør I jo også, og jeg tror i øvrigt, at din mand har ret :)

Jeg kan nok ikke sige noget, der hjælper så meget, men jeg ville bare give dig et par af dem her :kram2 :kram2 og sige, at jeg så godt kan genkalde mig de ængstelige og lidt bange tanker. Der er nok ikke så meget, man kan gøre ved dem, for jeg tror, de vil være der uanset hvad. Men det er jo altid godt at prøve at holde fast i de positive så længe som muligt :)

Jeg krydser fingre for dig og tror på, at I nok snart skal få jeres 2 streger :goodluck :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er jo så en af de tarvelige, der lige så stille hvisker "Tag en snydetest" :whistling

Kram til dig - det er SÅ hårdt, når man kæmper for at blive gravid, og det røde monster bare bliver ved med at dukke op måned efter måned :( Jeg håber, at det snart vil lykkes for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ved du hvad, de tanker dér ville komme uanset, om du var på nat eller ej. I ALLE min-vej-til-graviditetstråde vil du kunne finde tanker, som minder om dine. Ikke at det gør dem mindre triste og frustrerende for dig, men jeg prøver bare at sige, at jeg tror, at de fleste herinde kan nikke genkendende til dine tanker. Det er en SUPER SUPER sårbar situation, man sætter sig selv i, når man beslutter sig for at ville have et barn. For uanset HVAD ændrer det jo ens liv fuldstændigt. Selvfølgelig hvis man får 2 streger med det samme, men hvis det lader vente på sig er ønsket om et barn jo stadig i den grad til stede og ligger jo som et underliggende emne konstant. Og dét er der ikke noget at sige til, men det kan nogle gange være svært for omverdenen at forstå, tror jeg. Alle pigerne herinde som har eller har haft svært ved at få børn har jo mange dejlige ting at være glade for i deres liv - dejlige mænd, gode jobs, gode familier og venner etc. Men alt dette kan jo synes helt ligegyldigt eller i hvert fald utilstrækkeligt, når man bare så brændende ønsker sig et barn.

Og det gør I jo også, og jeg tror i øvrigt, at din mand har ret :)

Jeg kan nok ikke sige noget, der hjælper så meget, men jeg ville bare give dig et par af dem her :kram2 :kram2 og sige, at jeg så godt kan genkalde mig de ængstelige og lidt bange tanker. Der er nok ikke så meget, man kan gøre ved dem, for jeg tror, de vil være der uanset hvad. Men det er jo altid godt at prøve at holde fast i de positive så længe som muligt :)

Jeg krydser fingre for dig og tror på, at I nok snart skal få jeres 2 streger

Åh ja det tanker er der jo nok lige meget om man er på nat job eller ej, man føler bare man har meget mere tid til at tænke dem igennem :lol

Jeg er heller ikke sådan trist trist, lidt mere sådan, jamen så gi mig dog.. nu tak :blush

Så de positive tanker er her heldigvis endnu :loveshower tænker nok bare det jeg ville kalde ligegyldige tanker, åhh jeg glæder mig til tanker, og jo selvfølgelig lidt, nu må det sku snart lykkes tanker :whistling

Tusind tak for :kram2 , om man har lidt trist tanker eller ej, så det nu altid dejligt at få en lille, det skal nok gå... selv om man godt ved det i sidste ende :kram

Ja, jeg er jo så en af de tarvelige, der lige så stille hvisker "Tag en snydetest" :whistling

Kram til dig - det er SÅ hårdt, når man kæmper for at blive gravid, og det røde monster bare bliver ved med at dukke op måned efter måned :( Jeg håber, at det snart vil lykkes for jer :goodluck

Hehe.. tror mig, den tanke har strejfet mig, selv om jeg normalt er imod det.. men af praktiske årsager, overvejer jeg at snydeteste i morgen tidlig.. men har ikke helt, givet mig selv lov endnu :lolhit

Tusind tak :kram er ganske sikker på det snart lykkes.. det skal det sku ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER