mikkelmille

Its a boy

22 indlæg i dette emne

Fandme så - vi skal have en lillebror :) :) er så lykkelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh.. 1. april, med kønsannncering :P Hvad mon det egentlig er :rolleyes

Men tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) sikke mange drenge i denne terminsgruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaempe tillykke loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringede rundt og sagde det var en pige - og så APRILSNAR... Its a boy.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille gut i din mave:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

der kommer mange drenge børn i denne termins gr. :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

der kommer mange drenge børn i denne termins gr. :loveshower :loveshower

Ja det er helt vildt :) Men jeg synes også at have hørt at sted at det er et drenge år i år... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kæmpe tillykke... -og fed aprilsnar at kunne lave.. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - synes det er helt mærkeligt.. Har hele tiden tænkt jeg har jo en pige så har prøvet det før - men en dreng... Det er jo en helt ny verden...!! Det er jo sindssygt :) hun viste ham i 3/d han er slank med lange ben - stakkels dreng han ligner mig :D min første tanke var faktisk guuud - kan msn få nuttede hjemmesko til en dreng :) meeeen skør tanke, jeg har bare aldrig kigget drengeudstyr ;) Gud hvor jeg glæder mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - synes det er helt mærkeligt.. Har hele tiden tænkt jeg har jo en pige så har prøvet det før - men en dreng... Det er jo en helt ny verden...!! Det er jo sindssygt :) hun viste ham i 3/d han er slank med lange ben - stakkels dreng han ligner mig :D min første tanke var faktisk guuud - kan msn få nuttede hjemmesko til en dreng :) meeeen skør tanke, jeg har bare aldrig kigget drengeudstyr ;) Gud hvor jeg glæder mig

Jeg har det på samme måde, men havde dog på fornemmelsen at det var en dreng. En pige havde været "trygt" og kendt, hvor en dreng åbner op for en helt ny og ukendt verden - spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige præcis - jeg måtte lige Google drengetøj der er ingen små drenge i familien eller omgangskredsen... Så det bliver spændene - lidt skræmmende for føler næsten det er den første igen... Meeen hvor er det dejligt med en af hver..!! Det havde jeg dog ikke regnet med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at købe 2 sæt sengetøj og 1 natdragt i dag og det gjorde lidt mere virkeligt og jeg kan mærke at jeg bedre kan forholde mig til graviditet og at der virkelig er en lillebror på vej :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg shopper lidt tidligere denne gang :) kunne se internetsiden ællebælle har minymo bukser til 60 osv... Blir nød til at købe noget drengetøj snart.. Udvalget er større til piger og jeh kender kun til pige udstyr :) så jeg skal ud og kigge så jeg kan slappe bedre af - lige nu tænker jeg kun på hvad jeg gør med tøj :) tror at alle mine hormoner forsøger at overbevise mig om at man slet ikke kan få udstyr til drenge ;) der er ikke født drenge i min familie i 31 år...!!! Så det er virkelig en helt ny verden... Men glæder mig til at komme igang... Jeh gik også helt i panik over hjemmesko :) så jeg tror jeg får det bedre når jeg har set at man rent faktisk kan købe drenge tøj i DK ;) jeg ved godt jeg er skør :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med jeres lille gut! balloons.gif

er spændt på hvilken side jeg kommer med på i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæd dig - det er kæmpe stort... Jeg gav 450 for scanning idag - og er glad for vi gjorde det - vi tog vores datter med da hun ikke skal med p sygehuset (der tjekker de ting hendes små øre skal skånes for) og hun har glemt At det var en lillesøster hun ville have - nu siger hun : mor pas på Victor, er han sulten han må godt smage mit påskeæg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også vores datter med da hun heller ikke skal med til MD og så for at gøre det mere virkeligt. Hun var ikke helt tilfreds med en lillebror, men er ved at vende sig til tanken og glæder sig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det samme her... Og pigerne skal nok vænne sig til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER