Økonom

Hårfarvning

29 indlæg i dette emne

Tillykke med det nye hår ;) må være dejligt, -man kan sgu så nemt føle sig utiltrækkende og kikset som gravid.. :rolleyes

Og :respekt for at du tog emnet op (for det kan jo ellers godt være lidt tabu-Fyfy-emne agtigt)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de rosende ord... Ja, man kan nemt komme til at føle sig som dårlig mor inden babyen overhovedet er kommet ud :)

Men jeg er glad for det nye hår.... og tanken om ikke at skulle farves de næste mange år er dejlig befriende. Glæder mig helt vildt til om et par uger når denne farve er ude .... så jeg kan se min egen hårfarve.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har farvet hår og det gjorde jeg også første gang!

Bruger altid neglelak - skifter farve dagligt. Bruger også make-up og parfume...

Har egentlig ikk dårlig samvittighed, da jeg mener (at for mig) ville være for hysterisk.

Tilgengæld ville jeg have dårlig samvittighed overfor mig selv og min kæreste, at jeg ville lade mig selv gå og have det skidt med mig selv og udseende i alle 9 måneder...

Ville for mig, resultere i et frygteligt selvværd, da jeg er vant til, at dulle mig op hver dag!

Men hva andre vælger af øko gejl, ingen parfume, ingen parabener (hvilket iøvrigt findes naturligt i mange grøntsager...) osv osv, er helt fint med mig - vi vælger vel alle som mødre, hva vi mener der er bedst for os og vores børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er glad for at læse jeg ikke var den eneste herinde der meldte ærligt ud :smilie_oster05: :whistling :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER