tville1978

Påsken

9 indlæg i dette emne

Jeg har for en gang skyld påskeferie :bunny , hvor vi ikke skal besøge familien i Aalborg. Det betyder at vi nu har en masse dag hjemme. Jeg ved dårligt hvad vi skal bruge dagene til, men det er nu også rart at man kan tage det stille og roligt.

En af dagene skal vi i Zoo. Besøge nogle legepladser. Holde påskefrokost og besøge nogle vennner.

Hvad skal i lave.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh vi har en travl påske med bryllup og påskefrokoster... Men glæder os til dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 x påskefrokost og lave køkken og Emilies værelse :) Indimellem afslapning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ska arbejde lidt og til en fødselsdag..

Ved ikke om der holdes påskefrokoster endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vejret tillader det, så skal jeg ordne lidt have...så er der nemlig kun en uge til vi skal holde barnedåb...

Ellers skal vi ikke lave det vilde...Kæresten får besøg af en kammerat, de skal spille computer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til påskefrokost sammen med henholdsvis min familie og mandens familie. Ellers skal der vist bare bygges, så vi kan blive færdige igen :)

Nå ja og om lørdagen skal jeg stor shoppe til mini Fihl. Skal have købt alt det dyre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slappe lidt af en påskefrokost hos svigerne den tager manden og August ( jeg holder stadigvæk pause) :balloons

Bare være her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for første gange i flere år har jeg fri i påsken :glad Vi har en enkelt påskefrokost, ellers er der ikke planlagt noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til 2 x påske tam tam, ellers bare nyde 2 ekstra fridage inden arbejdet kalder mandag d. 9 april igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER