Nitzen1987

Hvordan går det med jer her i tredje trimester?

14 indlæg i dette emne

Hvordan går det med jer her i tredje trimester?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det stadig rigtig godt :) Ikke de vilde gener... Værste gene er, at jeg vågner hver nat for at skulle på toilettet <_< men det kan jeg vist ikke tillade mig at klage over :rolleyes Synes efterhånden, at det er ved at være ret besværligt at skulle bukke sig ned for at tage sko på - det er næsten umuligt, hvis jeg har spist lige forinden :huh Har haft lidt forkølelse den sidste uges tid, men det er vel meet typisk for årstiden, men ikke desto mindre irriterende :( Der var lige et døgnstid her søn-/mandag hvor den lille havde fået sig placeret virkelig dårligt for mig, hver gang jeg skulle sætte mig ned eller rejse mig op var jeg meget øm i mellemgulvet og det påvirkede min nattesøvn rigtig meget, men det er heldigvis forsvundet igen :)

Trætheden er desværre vendt tilbage for fuld styrke :( Jeg kan være fint frisk i et par timer, hvorefter jeg bare bliver træt igen :( og er mega træt om morgenen :zz vandflasken er min bedste ven om natten, hvor min mund føles tør som sandpapir, så jeg har en vandflaske lige ved hånden...

Ellers har jeg det som sagt strålende :gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja... Bøvler i stadig højere grad med mine bækkensmerter, stadig kun i højre side. Har været en hel del sygemeldt af den grund her på det sidste.

Synes jeg er stor! Passer mit tøj dårligt og synes at jeg ligner en der har spist mig. Nærmer mig de 100 kilo, og det har jeg enormt dårligt med <_<

Ellers går det vel ok - er i gang med at skaffe ting og sager og lave lister og den slags :)

Synes dog, at min kæreste gør sig usynlig foran computeren, så jeg står med alting ret alene, og det er jeg sgu lidt træt af, når kroppen gør ondt, overskuddet er minimalt og selvtilliden det samme...

Kh Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grundlaeggende har jeg det ogsaa stadig rigtig godt :)

Jeg skal max op en gang om natten, er stadig lige toerstig og har samme mindre besvaerlighed med at manoevrere rundt efterhaanden laugh.gif

Faar dog traenet benmusklerne ved at gaa ned i knae og saetter mig paa en stol for at faa stroemper paa. Heldigvis aarstid for stik-i-sko nu!

Synes traetheden er vendt tilbage de sidste par dage, men har ogsa haft lidt maveboevl efter tur til England, hvor jeg drak filteret vand fra hanen hos min soester og ikke fra flaske. Det duer bare ikke, men er startet paa probiotica, saa det vender vel snart.

Noah er aktiv og jeg kan maerke, at han er vokset. Idag, mens jeg sad i sofaen og talte i tlf. med min mor, bevaegede maven sig mod hoejre og blev ganske skaev. Det maa vaere hans lille numse, der stak frem og maven var haard til hoejre, bloed til venstre wink.gif

PS. er saa glad for at min mor vil give Noah et aktivitetstaeppe loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det strålende!

Skal op og tisse 1-2 gange hver nat, men har ellers ikke de store gener.

Jeg kan godt mærke at der er blevet længere ned til fødderne og at jeg sidder dårligere på arbejdet, men det er ikke det store. Men jeg cykler stadig til og fra arbejde ( 6km hver vej) og enten svømmer eller træner en gang om ugen.

Jeg overvejer lidt at blive en uge mere på jobbet, end hvad jeg er forpligtet til, men nu må vi se! Jeg er jo lige blevet fastansat, men jeg skal jo ikke gøre mere end hvad godt er og hvad jeg føler jeg kan holde ud.

Ellers har vi fuld fart på med forberedelserne og mangler faktisk kun indkøb af barnvogn og vask af alt tøjet.

I morgen skal kæresten og svigerfar i IKEA og købe kommode og min far er igang med bygning af puslebord.

På lørdag skal vi giftes og søndag tager vi en uge til Budapest på bryllupsrejse. :loveshower

Så efter bryllupsrejsen regner jeg med at få styr på de sidste baby ting.

Forsat godt 3. trimester til alle jer andre også!

Lene (snart med nyt efternavn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det strålende!

Skal op og tisse 1-2 gange hver nat, men har ellers ikke de store gener.

Jeg kan godt mærke at der er blevet længere ned til fødderne og at jeg sidder dårligere på arbejdet, men det er ikke det store. Men jeg cykler stadig til og fra arbejde ( 6km hver vej) og enten svømmer eller træner en gang om ugen.

Jeg overvejer lidt at blive en uge mere på jobbet, end hvad jeg er forpligtet til, men nu må vi se! Jeg er jo lige blevet fastansat, men jeg skal jo ikke gøre mere end hvad godt er og hvad jeg føler jeg kan holde ud.

Ellers har vi fuld fart på med forberedelserne og mangler faktisk kun indkøb af barnvogn og vask af alt tøjet.

I morgen skal kæresten og svigerfar i IKEA og købe kommode og min far er igang med bygning af puslebord.

På lørdag skal vi giftes og søndag tager vi en uge til Budapest på bryllupsrejse. :loveshower

Så efter bryllupsrejsen regner jeg med at få styr på de sidste baby ting.

Forsat godt 3. trimester til alle jer andre også!

Lene (snart med nyt efternavn)

Ihhh, dejligt at blive gift, siger jeg dig. Nyd dagen og hvert minut og saa et stort tillykke og god bryllupsrejse smilie_flagge14.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ganske udemærket uden de vilde gener :)

Høre også til dem der står min. 1 gang om natten for at tisse, det er svært og ikke mindst hårdt at nå fødderne efterhånden for at få sko på og vægten er begyndt at stige stødt uge for uge..

Det er så fedt at vi er så tæt på nu! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke de store gener. Det er meget forskelligt om jeg er oppe om natten for at tisse - tit får jeg lov at sove hele natten uden problemer.

Jeg kan kun ligge på ryggen efterhånden, da bebs ikke bryder sig om det, når jeg ligger på siden.

Barsel er lige om hjørnet og jeg glæder mig. Jeg kan ikke holde til ret meget mere på arbejdet. Når vi har spist frokost, er min krop gerne færdig plus jeg er træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke de store gener. Det er meget forskelligt om jeg er oppe om natten for at tisse - tit får jeg lov at sove hele natten uden problemer.

Jeg kan kun ligge på ryggen efterhånden, da bebs ikke bryder sig om det, når jeg ligger på siden.

Barsel er lige om hjørnet og jeg glæder mig. Jeg kan ikke holde til ret meget mere på arbejdet. Når vi har spist frokost, er min krop gerne færdig plus jeg er træt.

Jeg er i den helt anden boldgade, jeg kan slet ikke tåle at ligge på ryggen, får mega ondt i lænden! Vågner når jeg skal ligge mig om på siden fordi det gør ondt :/ suk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det som udgangspunkt godt og så alligevel ikke....

1 - 2 gang om natten skal jeg op og tisse, jeg er temmelig træt og er absolut ikke særlig mobil mere :whistling

Jeg har nogen dage hvor det går rigtig godt og så dage - som i går - hvor lænden og hofterne bare gør ondt og jeg kan ikke finde ro nogen steder eller på nogen måde..... :(

Jeg kan mærke at det jeg hver dag kan gå hjem omkring kl. 12.30 og få slappet af hjælper en del :rolleyes

Men det hele hjælper når prinsessen bulder fornøjet rundt :gravid - det gør det at det er det hele værd :7himmel

Heldigvis har jeg en god mand og et par skønne drenge som træder til i det daglige og hjælper med vare-indbæring, vasketøjshentning og madlavning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min status i uge 28!

Indimellem ret stærke lændesmerter

Lægkramper

Sure opstød

Nedsat appetit

- Derudover har jeg det fint og fungerer stadig fuldt ud :D Fik da hovedrengjort terrassen i går og rider stadig med største fornøjelse. Men som jeg siger til min mand, så tror jeg, at jeg trives bedre som mor til et født barn end til et barn inde i mavsen. Graviditet er bare ikke sådan MIG.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min status i uge 28!

Indimellem ret stærke lændesmerter

Lægkramper

Sure opstød

Nedsat appetit

- Derudover har jeg det fint og fungerer stadig fuldt ud :D Fik da hovedrengjort terrassen i går og rider stadig med største fornøjelse. Men som jeg siger til min mand, så tror jeg, at jeg trives bedre som mor til et født barn end til et barn inde i mavsen. Graviditet er bare ikke sådan MIG.

Saadan har en af mine veninder det - som hun siger " jeg er bare ikke god til at vaere gravid - bliver saa irriteret over alt det jeg ikke kan og kommer til at stoede ind i ting med maven og den slags.. "

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen smerter eller andet udover en konstant halsbrand, som jeg bare har opgivet at gøre noget ved.

Jeg er måske en smule mere træt om aftenen, men formåede da at feste til kl 5 om morgenen i lørdags, så helt skidt er det ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen smerter eller andet udover en konstant halsbrand, som jeg bare har opgivet at gøre noget ved.

Jeg er måske en smule mere træt om aftenen, men formåede da at feste til kl 5 om morgenen i lørdags, så helt skidt er det ikke :)

respect.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER