Anna1980

sommertid....

8 indlæg i dette emne

Har haft en lorte dag delvis pga sommertid! Tobias har slet ikke kunne finde ud af hvornår han skulle hvad. Med sovetid og mad..

Har I haft nogen reaktion?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været opmærksom på det i dag, men synes faktisk ikke at det har ændret noget for ham.

Han er altid vågen 2 timer af gangen og så sover han. Sådan har det også været i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon har været syg i weekenden (igen!! <_< ) og han sov faktisk til kl 10.00 i formiddags :blink (altså, egentlig er det så kl 9.00.... Men synes stadig det er vildt! ) Heldigvis var han helt rask da han vågnede :) Så han sprang sin formiddagslur over, og sov kun middagsluren..... Og så kom han i seng til normal tid, kl 19.00. Jeg var lidt spændt på hvordan han ville reagere, for det er jo bare så lyst.... Men han sov efter 5 min :loveshower

Så medmindre han vågner og laver ballade i aften/nat, så har vi ikke haft nogen reaktion :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart har Ronja taget fejl af sommer- og vintertid for hun valgte at vågne til "normal" tid kl. 6.15 efter sommertiden så reelt var klokken kun 5.15 <_<

Heldigvis faldt hun i søvn igen og der har ellers ikke rigtig været nogen reaktion :) Hun blev lagt i seng lidt senere men det stadig indenfor normalt tidspunkt. Nu er jeg så spændt på hvad tid hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke kunne mærke forskel i løbet af dagen, men her til aften har vi helt sikkert kunne mærke det på hende, for hun ville ikke falde rigtig til ro, og har været rigtig pylret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske hænger det sammen med at jeg også bliver forvirret af sommer og vinter tid, skal altid bruge et par dage... Havde også troet der ville være noget her til aften, men han faldt hurtigt i søvn, men han havde så heller ikke sovet siden kl 13,30 da han faldt i søvn kl 19.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skete ikke noget i aftes/nat.... Og bortset fra jeg selv sov en halv time over mig, så vi først kom op kl. 7.00 :rolleyes så har der heller ikke været noget til morgen :)

Så ingen reaktion her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica plejer at sove at sove formiddagslur kl 9:30, men da hun først vågnede kl 07 (06 hendes egen tid = normalt) var jeg ret overbevist om hun ikke allerede kunne sove kl 9:30 (sommertid) så hun fik lov til at være en time længere oppe. (en halv time havde nok været optimalt, da hun jo skal vænnes til sommertid, men det passede ikke lige ind i min dag :whistling )

Hun valgte så at sove noget længere end hun plejer, så hendes frokost blev rykket og det samme med hendes eftermiddagslur. Dog valgte vi at ligge hende til normal tid til aften (=en time for tidligt for hende) og det fortrød jeg godt nok vi gjorde! :( Det tog 35 min med en ked datter før hun faldt i søvn. Jeg havde sådan lyst til at tage hende med ned i stuen igen, men vi blev enige om at det nok ville forvirre hende mere end det ville gavne.

Næste gang tror jeg, jeg vil tage det over to eller tre dage, så hun kun skal vænne sig til en 20-30 minutters ændring ad gangen og ikke 60 min...

Hun vågnede dog til normal tid i morges og er kommet ud til normal tid her til formiddag, så regner med hun har fundet rutinen igen - men synes nu det var lidt synd for hende i går aftes :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER