Calla

Mangler lige lidt hjælp

5 indlæg i dette emne

Jeg skal til at lave noget i køkkenet, og sku bruge en pastauriseret æggehvide, men har glemt at købe og kommer ikke ned i byen igen..

Tør jeg bruge en alm. æggehvide? Skal ikke opvarmes på nogen måde, så det er lidt hmm.. Er virkelig i tvivl..Ville I turde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til at lave noget i køkkenet, og sku bruge en pastauriseret æggehvide, men har glemt at købe og kommer ikke ned i byen igen..

Tør jeg bruge en alm. æggehvide? Skal ikke opvarmes på nogen måde, så det er lidt hmm.. Er virkelig i tvivl..Ville I turde?

Jeg bruger det hele tiden. Men jeg har også altid brugt det, trods advarslerne.Så min mave er nok vænnet til det. Jeg ville nok ikke bruge det hvis mit barn skille have det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet mig for at jeg ikke tør tage chancen :(

Min mor sku lige ned og handle, så hun tager med til mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville under ingen omstændigheder tage chancen... Men er også MEGET hysterisk med sådan noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville under ingen omstændigheder tage chancen... Men er også MEGET hysterisk med sådan noget!

Det er jeg normalt også.. men havde lige et svagt øjeblik :blush

Har selv været tæt på at dø, grundet campylobactor infektion (før man egentligt kendte til den herhjemme).

Og min bonusfar er idag invalidepensionist,bla.fordi han,som en af de første i Danmark, blev ramt af salmonella,af en skide gang svensk pølseret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER