linen

Mavens størrelse

4 indlæg i dette emne

Hej Piger

Jeg er jo indtil videre den med den seneste termin her i gruppen, men jeg oplever at folk kommer og siger tillykke eller spørger til om jeg er gravid for det ser sådan ud.

Det synes jeg er lidt vildt, jeg er jo kun i 9. uge, jeg er godt nok anden gangs fødende og kan da også selv se det, men synes det er vildt at fremmed kan.

Hvad med Jeres mavser er de så småt begyndt at strutte.

På min arbejdsplads der er prægede af mænd, vædder de om stort og småt, i dag har de så væddet om hvor mange børn, der gemmer sig i min mavse og de kan ikke vente til jeg har været til scanning den 16. april.

Min mave betyder også at jeg allerede nu ikke kan være i mine bukser, så i lørdags var jeg i HM for at købe graviditets bukser, men synes ikke der var det store udvalg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også så "rund" at folk begynder at gætte. Folk i lokalsamfundet ved det allerede, men bliver nok nødt til at ringe rundt til familien inden en familiefest om et par uger, så fokus ikke går helt fra fødselaren!

Mvh. Britt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg syntes selv jeg er begyndt at ligne en i 4 mdr, selvom jeg kun er 9+6 henne....

min mand kan ikke lade være med at nusse nu han kan se

og min datter render konstant mor du er tyyyyyyk,,,,

mine cowboybukser har jeg sagt farvel til, så alt andet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu mere jeg ser oppustet ud hele tiden <_< hehe, men min mor og søskende synes de kan se forskel. Glæder mig til den bliver større :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER