janniethorup

2. jordemoderbesøg

3 indlæg i dette emne

Igår var jeg på besøg hos min jordemoder for anden gang i denne graviditet. Jeg synes der går langt tid imellem denne gang, men måske husker jeg bare forkert.

Nå, men det gik fint. Hun havde en studerende med også, så jeg blev mærket, lyttet og målt på nogle gange af hver.

Der var superfin hjertelyd...det er altid bare så dejligt at høre synes jeg. Krudtuglen lå på nøjagtig samme måde som Olivia altid gjorde det, da jeg var gravid med hende; nemlig i højre side af livmoderen med hovedet ned og benene op..lige under mine stakkels ribben.

Min livmoder er stor..lidt større end gennemsnittet og babyen er også en stor baby. Hun sagde, at den ihvertfald ikke er mindre end 1300 gram, hvor normalen på dette tidspunkt (28+3) er 1200 gram. Så jeg skal ha mig en stor baby denne gang. Ja eller det vil tiden jo vise.

Urinen var blank og mit blodtryk lå lidt i den lave ende.

Alt i alt et rigtigt fint besøg også denne gang. Næste gang er først d. 9. maj...der er da længe til.

Jeg ville bare lige dele min gode oplevelse med jer andre.. Ha en dejlig dag derude.

Jannie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder lidt som mit jordemoderbesøg i går :)

Der er lige så lng tid imellem minne jordemoderbesøg, så jeg skal først afsted igen når jeg er i uge 35...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også afsted i går. Alt så fint ud min livmoder er lidt stor men baby omkring 1100g så det er fint. En meget livlig en der boksede rundt mellem hendes hænder :-) og så fik jeg plukveer samtidig så hun kæmpede lidt hi hi. Men hyggeligt besøg og skal også først afsted sent når jeg er 37+0 og læge først ved 35+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER