Solvej99

facebook & privacy

5 indlæg i dette emne

Hej piger

Når jeg lægger billeder på facebook, så vælger jeg altid at det KUN er mine venner, der kan se dem.

Men nu er jeg pludselig begyndt at kunne se fremmede billeder, som mine venner har kommenteret på. Derfor tænker jeg om andre også kan se mine billeder nu? :unsure

Jeg har fx oplevet at én jeg ikke kender har liket et af mine billeder.

Kan man virkelig ikke holde sine billeder skjult længere? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du tagger en, så kan den persons venner også se billedet :rolleyes

Måske er det derfor :unsure

Jeg gør altid sådan at venners venner kan se billederne, hvis det er fra en fest eller lignede, men hvis det er private hjemme billeder, så er det kun mine venner, men mindre jeg tagger nogen på dem, så kan deres venner også se dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du tagger en, så kan den persons venner også se billedet :rolleyes

Måske er det derfor :unsure

Jeg gør altid sådan at venners venner kan se billederne, hvis det er fra en fest eller lignede, men hvis det er private hjemme billeder, så er det kun mine venner, men mindre jeg tagger nogen på dem, så kan deres venner også se dem

Det har du måske ret i... Synes bare også det er sket, når en af mine venner kommenterer et af mine billeder. Så kan min vens venner se at han har kommenteret og dermed også se mit billede <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du måske ret i... Synes bare også det er sket, når en af mine venner kommenterer et af mine billeder. Så kan min vens venner se at han har kommenteret og dermed også se mit billede <_<

hmm :unsure ja så ved jeg det ikke helt... men du kan gå ind og brugerfinere ved alle album, så burde du kunne lave dine helt egen indstiller på hvert album..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg faktisk også tænkt på. Jeg lægger nu ikke så mange billeder på, men alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER