MamatilJ&M

Maven er øm

6 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste par dage været plaget af en øm mave. Nederst i maven som regel. Bare at gå hen til postkassen med post, gør at jeg får desideret ondt ind i højre side af maven. Føler ikke min nattesøvn hjælper på det. Føler slet ikke jeg kan slappe af. Nogen der ved om det er noget jeg skal være nervøs for? Eller er det bare grumme ligamentsmerter?

Erfaringer / gode råd søges

Hilsen er nervøs 1. gangs gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blærebetændelse :whistling

Jeg var lidt øm i maven nogle dage (Ikke voldsomt, bare sådan lidt) - vågnede op en dag, også kunne jeg næsten ikke rejse mig så ondt gjorde det!

det vidste sig at være blærebetændelse.. Der havde irriteret livmoren, som så var hævet/øm :)

Så jeg ville ringe til lægen som det første i morgen, og kigge ned med en urinprøve :) Det lyder MEGET som det (også kan jeg berolige dig med at det er helt harmløst, så længe du kommer i behandling).

Jeg var tjekket 9 dage før, hvor der INGEN tegn var på blærebetændelse - så det kan altså lyn hurtigt komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også være øm i maven og have sådan rigtig slem sidestik ind imellem.

Det er ligamentsmerter vil jeg tro. Her er det i hvert fald ikke blærebetændelse, for har vret ved lægen for tre dage siden og der så urinprøve fin ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det på meget samme måde (mit var bare ikke decideret i højre side, men hele det nederste af maven) i slutningen af sidste uge + starten af weekenden, men det forsvandt helt af sig selv i løbet af søndagen :loveshower Jeg vil tro, at det er ligamentsmerter, men hvis du er bekymret, så synes jeg, at du skal prøve at ringe til lægen. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg lige ser natten an. Men har fået at vide af JM at jeg skal reagere på konstant mavepine... Så ringer jeg nok til lægen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo lige været indlagt med mavesmerter.. Mine skyldtes spændinger og ham der undersøgte mig sagde at en del gravide oplevede spændinger i underlivet, så jeg skal lave afspændingsøvelser (som ikke hjælper endnu).. Ikke at jeg siger det er det, men det kan jo være :) Ring hellere til din læge, bare for at være sikker :) God bedring!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER