Guest Majkat

Venter på min cyklus finder sig selv...

6 indlæg i dette emne

Min krop har stadig ikke fundet sig selv efter min udskrabning sidst i februar. Jeg har testet positiv for ægløsning og venter spændt på at mens IKKE dukker op.

Synes dog ventetiden er uudholdelig. Siden jeg mistede i uge 10 har 2 veninder fortalt at de nu er gravide. Jeg kan mærke at de har det forfærdeligt med at skulle fortælle mig det selvom jeg virkelig er glad på deres vejne.

Mine dage går stadig op og ned. Jeg har flest positive dage, men må indrømme at når jeg får en dårlig dag så har jeg svært ved at komme op derfra igen :(

Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvornår jeg evt kan teste og hvornår jeg kan forvente at min cyklus er normal.

Synes vi er mange som har mistet sent i 1. trimester på det sidste :(

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg.... Trænger bare til at fortælle nogen at det virkelig er hårdt at skulle vente. Ikke mindst fortælle det til nogen som forstår det! Som om det ikke har været nok at skulle abortere, så skal man også starte forfra uden nogen garanti for gevinst igen.

Uvisheden er det værste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min krop har stadig ikke fundet sig selv efter min udskrabning sidst i februar. Jeg har testet positiv for ægløsning og venter spændt på at mens IKKE dukker op.

Synes dog ventetiden er uudholdelig. Siden jeg mistede i uge 10 har 2 veninder fortalt at de nu er gravide. Jeg kan mærke at de har det forfærdeligt med at skulle fortælle mig det selvom jeg virkelig er glad på deres vejne.

Mine dage går stadig op og ned. Jeg har flest positive dage, men må indrømme at når jeg får en dårlig dag så har jeg svært ved at komme op derfra igen :(

Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvornår jeg evt kan teste og hvornår jeg kan forvente at min cyklus er normal.

Synes vi er mange som har mistet sent i 1. trimester på det sidste :(

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg.... Trænger bare til at fortælle nogen at det virkelig er hårdt at skulle vente. Ikke mindst fortælle det til nogen som forstår det! Som om det ikke har været nok at skulle abortere, så skal man også starte forfra uden nogen garanti for gevinst igen.

Uvisheden er det værste :(

Du trænger vist til et par stykker af de her :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo det herlige med dette forum, her må du altid komme med et indlæg, uanset om det bare er for at komme med en trist update. Det er der altid plads til og det er vigtigt at komme ud med og få diskuteret med nogen.

Knus herfra også, håber du får styr på din cyklus snart og står med II på ingentid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop har stadig ikke fundet sig selv efter min udskrabning sidst i februar. Jeg har testet positiv for ægløsning og venter spændt på at mens IKKE dukker op.

Synes dog ventetiden er uudholdelig. Siden jeg mistede i uge 10 har 2 veninder fortalt at de nu er gravide. Jeg kan mærke at de har det forfærdeligt med at skulle fortælle mig det selvom jeg virkelig er glad på deres vejne.

Mine dage går stadig op og ned. Jeg har flest positive dage, men må indrømme at når jeg får en dårlig dag så har jeg svært ved at komme op derfra igen :(

Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvornår jeg evt kan teste og hvornår jeg kan forvente at min cyklus er normal.

Synes vi er mange som har mistet sent i 1. trimester på det sidste :(

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg.... Trænger bare til at fortælle nogen at det virkelig er hårdt at skulle vente. Ikke mindst fortælle det til nogen som forstår det! Som om det ikke har været nok at skulle abortere, så skal man også starte forfra uden nogen garanti for gevinst igen.

Uvisheden er det værste :(

Åh ha! Du får lige en masse af dem her: :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Dejligt med støtte fra jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare give dig den største krammer. :kram

Håber snart at din krop bliver normal, og det hurtigt lykkes for jer. Er glad for at høre, at manden er med igen. :kram2 Tænker ofte på dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER