Guest lilies

Endelig svar fra OUH...

5 indlæg i dette emne

Så fik vi brev fra OUH om tid til forsamtale - der er hele 5 uger til... det synes jeg nu er ret lang tid... eller hva?

Det der så er noget træls ved det er at vi i forvejen har ventet en måned - da vores læge ikke havde fået sendt henvisningen det rigtige sted hen...

Synes der er alt for meget ventid i hele det her babyprojekt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis de har meget travlt er det jo som det er. Det kan man jo desværre ikke ændre på. Sådan er det når det er offentligt og gratis.

Men ja du har ret. Ventetid.... Ventetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den søde ventetid bliver pludselig til den elendige ventetid. Jeg kender alt til den.

Var ved læge i april måned sidste år, fik brev i maj om samtale i juni måned, og inden jeg kom i behandling stod den på kostomlægning, da jeg skulle tabe mig mange kg.

Jeg startede først i behandling i november måned sidste år, så ventetid kender jeg alt til (men når så man endelig er gravid, er det hele ventetiden værd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den "søde" ventetid, som man nogengange kan få pip af...

... men er også 100% sikker på, at den dag der er gevinst - var det bestemt det hele værd.

Så det vil jeg glæde mig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom 5 uger virker som lang tid nu, så er det desværre meget normalt - og for nogle endda en kort ventetid. Nogler steder er der længere tid. Men kan godt sætte mig ind i dine følelser! Håber så bare, at I kommer hurtigt i gang, så I ikke skal vente alt for længe derudover :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER