Tinkerbell

Invitro graviditetstest

9 indlæg i dette emne

Bilka har tilbud på graviditetstest (og ÆL tests) i næste uge fra Invitro. Bl.a. 5 strips og 2 stave for 50 kr. Det tænker jeg lidt på at købe når vi nu går igang efter næste p-pille pakke som jeg starter på i morgen :yay

Er der nogen der har erfaringer med disse teste? Alternativet er at jeg køber strimmelteste fra billig-teste.dk som mange herinde har anbefalet. Synes dog dette er ret billigt.

Kom meget gerne med jeres råd! :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har aldrig hørt om dem eller prøvet dem.. Men som sagt billig-teste går man aldrig fejl af!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke anbefale invitro graviditetstest, de reager utroligt langsomt og det gjorde jeg blev vanvittigt bange for, at der var noget galt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har aldrig hørt om dem eller prøvet dem.. Men som sagt billig-teste går man aldrig fejl af!!

Jeg kan ikke anbefale invitro graviditetstest, de reager utroligt langsomt og det gjorde jeg blev vanvittigt bange for, at der var noget galt :(

Hmm, ja det lyder jo ikke sådan super positivt :( Tror bare jeg holder mig til billig-teste så. Skal alligevel ikke købe dem endnu.

Lige endnu et spørgsmål, hvor mange teste købte i? Jeg tænker lidt på at købe enten 5 strimmel og 1 stavtest til hvis den er positiv eller købe 10 strimmel med det samme da de så er billigere pr stk hvis der desværre ikke er bid i de første 5 måneder...

Men tusind tak for besvarelserne! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget teste lysten, så for mig er det bedst, ikke at have nogle test/kun en enkelt liggende ;)

Så det handler om ens personlighed :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget teste lysten, så for mig er det bedst, ikke at have nogle test/kun en enkelt liggende ;)

Så det handler om ens personlighed :D

He he, ja det kunne jeg også godt forestille mig at jeg bliver :whistling Men synes bare det er lidt dyrt hvis man kun køber 1 af gangen. Har desuden tænkt mig kun at teste i weekenderne da jeg ikke er sikker på min reaktion hvis den er positiv. Tvivler MEGET på at jeg ville kunne tage på arbejde og opføre mig normalt. Så vil jeg hellere teste i en weekend så jeg kan hoppe rundt i glædesrus hele dagen hvis den er positiv :7himmel

Men virker 1 strimmelteste + 1 stav ikke som et meget godt antal til at starte med? Håber jo ikke at få brug for alle :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte altid 10-20 hjem...

For det første; Er den positiv, vil man gerne teste igen.. og igen.. Og så også dagen efter.. Og dagen efter der.. også lige efter en uge, for at se om testen udvikler sig... :whistling

Jeg har kun brugt strimmel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det var Invitro jeg testede med, en af dagene efter den første positive test. Kendte ikke mærket, men det var det eneste de lige havde i Løvbjerg. Men tog begge teste og de var så svage, at jeg var sikker på at der var noget galt. Skyndte mig at købe teste jeg kendte, og der var der fine streger. Så jeg vil ikke anbefale dem.

Altså når jeg kun har haft et par teste liggende, er det altid endt med, at jeg har været ude og købe flere!! :whistling Jeg har brugt temmelig mange penge på teste!! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, svage streger gider man jo ikke have hvis den er positiv, så må det godt ses klart og tydeligt! Har også besluttet ikke at købe dem,

og så mente jeg selvfølgelig at jeg vil købe 10 strimmelteste + 1 stav fra start, ikke kun 1 + 1. Spændende at se hvor stort et testmonster der dukker op i mig :D Har lovet manden at vi her i starten ser hvad der sker og ikke regner på dage, ÆL og ÆL tester og alt muligt. Som om jeg kan lade være ;) Men har sagt ja ja, så må jeg jo bare holde mine tanker for mig selv.

20 dage til vi begynder PB, jeg er bare SÅ spændt! Synes 20 dage er meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER