Økonom

Navne

87 indlæg i dette emne

Line, Sofie, Lotte, Clara, Mia, Emma, Sine, Marie, Anna :) det er nogle af mine favoritter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Freja, Carla, Majse, Merle, Frida, Louise, Ingrid, Lisbeth, Lise, Cecile, Olivia.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ella

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en Karla (Olivia Solveig) fra 2009

og nu snart en Fillippa (Luna ?) fra 2012

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kære navn puha det er svært men man siger jo et kært barn har mange navne :yay

lige nu er det en prinsesse Caroline :loveshower

er i andre bare helt faste på navnet :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er vi... Har bestilt barnedåb til 1 mdr. Efter fødslen.... Mon vi kan holde navnet hemmeligt indtil da???? Ved forresten der er risiko for at ombestemme sig med navnet.... Når man ser den lille baby :) vi får at se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niks...vi har lavet en sedl med hver vores 5-10 farvorit navne og så tager vi den med på sygehuset og ser hvad hun er for en når hun kommer ud ;-)

Vi tænker så det knager. Men på den anden side falder det mig ik naturligt at lægge et navn fast før jeg har set hende.

Min veninde havde kaldt deres Mathias længe inden fødsel og hun sagde til mig forleden at det irriterede hende i flere dage efter hun havde født fordi hun ik syntes han lignede en Mathias alligevel......men nu passer det jo selvfølgelig perfekt til ham (han er et år i dag)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke helt faste på navnet endnu... Vi vil gerne se lillemanden inden vi beslutter hvilket navn han skal have :)

Men vi har ca. 7 navne, som vi er vilde med nogen mere end andre - så må vi se, hvad der føles mest for når han er kommet til verden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to navne, som kun vi kender, og håber han ligner en af dem, når han kommer. Jeg hælder mest til det ene:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har nu lavet en back up liste med navne, så vi er forberedt, hvis hun ikke skulle passe til vores navn, når hun kommer ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dejlige søn skal hedde Bertram.

Det et vildt sødt navn :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER