Guest

Hvordan fortalte I det?

7 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at tænke lidt over hvordan vi skal fortælle familien at jeg er gravid. Min mor fik det at vide en time efter jeg havde testet positiv for jeg havde behov for at snakke med hende om nogen forskellige ting.

Jeg vil gerne vente med at fortælle resten at jeg er gravid før jeg er længere henne. Jeg har overvejet at nå vi har været til scanning første gang at lave en kopi af et billede og lave det til puslespil og give til i hvert fald mine svigerforældre og min bror.

Hvordan fortalte I eller har tænkt at fortælle at I venter jer?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her var det storebror Emil der fortalte familien at vi skulle ha en lille ny.

Han fik en bluse (jep den klassiske) med tekste " Jeg skal være storebror til maj 2010"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var vi også ude i noget med bluser....

Begge mine og hans forældre fik hver en t-shirt med teksten "Jeg skal være Mormor/Morfar/Bedstemor/Bedstefar"... Vi havde pakket dem ind, og de blev super overraskede og glade :glad

Min bror og hans familie fik det at vide ved at vi havde pakket en pakke newborn bleer og en lille sut ind, og gav det til min bror i fødselsdagsgave...

Han pakkede op.. kiggede underligt på os og sagde "det kan jeg sgu da ikke bruge" ..... (deres børn er 2 og 4) hvorefter jeg grinende sagde.... "Nej... men det kan vi" Så faldt tiøren med det samme... :lolhit

Jeg har også læst et rigtigt fint digt flere steder herinde som nogen bruger i en tom ramme.... Men mon ikke der er en anden der skriver det herinde til dig :)

Held og lykke med at finde den helt rigtige måde for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det med kopper med mormor/morfar..

Synes ideen med puslespil er rigtig god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min mor og far var det et vædesmål der skulle afgøres mellem min svoger og jeg, fordi vi var sikker på hun ville give sig til at tude. Deres første barnebarn. Hun gav sig til at tude men synes det var en unfair måde at fortælle det på.

Men ellers fortalte vi bare familien om den nye titel de alle skal til at have. Helt stille og rolig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var vi også ude i noget med bluser....

Begge mine og hans forældre fik hver en t-shirt med teksten "Jeg skal være Mormor/Morfar/Bedstemor/Bedstefar"... Vi havde pakket dem ind, og de blev super overraskede og glade :glad

Min bror og hans familie fik det at vide ved at vi havde pakket en pakke newborn bleer og en lille sut ind, og gav det til min bror i fødselsdagsgave...

Han pakkede op.. kiggede underligt på os og sagde "det kan jeg sgu da ikke bruge" ..... (deres børn er 2 og 4) hvorefter jeg grinende sagde.... "Nej... men det kan vi" Så faldt tiøren med det samme... :lolhit

Jeg har også læst et rigtigt fint digt flere steder herinde som nogen bruger i en tom ramme.... Men mon ikke der er en anden der skriver det herinde til dig :)

Held og lykke med at finde den helt rigtige måde for jer :)

Jeg har skrevet det omtalte digt i min tråd!

Jeg tror bare vi fortæller det når jeg får en bule på mavsen... hvis jeg kan holde min mund SÅ længe :)

Manden vil helst vente så længe som muligt, i håb om at kunne få lavet nakkefoldsscanningen først! Det vil jeg også meget gerne men tror ikke jeg kan holde på dem søde hemmelighed så længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oprettede en mail til baby og skrev fra den til den kommende mormor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER