11 indlæg i dette emne

Jeg har været til JM idag og sikke en skuffelse <_< , hun talte til en som om det var første gang at vi skulle have et barn, HALLO det er ligesom det trejede barn, har prøvet det før. Min mand han måtte forlade lokalet for han kunne simpelhen ikke holde ud at høre på hende.

Vi er glade for at jeg kun skal op til hende en gang mere inden vi skal flytte.

Der er da en god ting, jeg fik bestilt tid til kønsscanning på fredag nu kan vi ikke vente mere :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er så spændt på hvordan min jordemoder er.... håber ikke hun er den formanende type, for så kan hun bare klappe i! :blush

og det er jeg ikke bleg for at sige til hende.... ;)

jeg ved godt at jeg ikke har en normalt bmi, og er slank og tynd, som jeg nok burde være...... men det er min krop! og jeg ved at der er mange store piger før mig, der har gennemført en graviditet og har fået sunde og raske børn! BUM! :P

håber din nye jordemoder er bedre end din nuværende! ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jegkan godt forstå at du er skuffet, det betyder jo meget hvilken JM man får. Så ja forhåbentlig bliver det bedre det nye sted du kommer hen og ellers må man jo også godt bede om at få en anden hvis ikke man syntes man klinger <_<

SaraLE:Jeg var til JM for første gang i mandags og det var en rigtig god oplevelse, da hun var sød og meget lige til. Jeg har også et BMI der ligger i den høje ende og jeg var faktisk overrasket over hvor lidt vi talte om det. Hun nævnte selvfølge den ekstra scanning jeg er indkaldt til og så glukosebelastningstesten, men det var det. Jeg havde faktisk troet at hun ville tale meget mere om kost og sundhed og alt det der normalt hører med når man har et højt BMI. Så måske du ikke får brug for at bede hende om at klappe i :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rart når kemien ikke passer :lolhit men super du så skal have en ny :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jegkan godt forstå at du er skuffet, det betyder jo meget hvilken JM man får. Så ja forhåbentlig bliver det bedre det nye sted du kommer hen og ellers må man jo også godt bede om at få en anden hvis ikke man syntes man klinger <_<

SaraLE:Jeg var til JM for første gang i mandags og det var en rigtig god oplevelse, da hun var sød og meget lige til. Jeg har også et BMI der ligger i den høje ende og jeg var faktisk overrasket over hvor lidt vi talte om det. Hun nævnte selvfølge den ekstra scanning jeg er indkaldt til og så glukosebelastningstesten, men det var det. Jeg havde faktisk troet at hun ville tale meget mere om kost og sundhed og alt det der normalt hører med når man har et højt BMI. Så måske du ikke får brug for at bede hende om at klappe i :glad

jeg krydser fingre for at hun er sød og rar ;)

hvorfor skal du have en ekstra scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I indkaldelsen kalder de det et lægebesøg, men da jeg ringede og spurgte fortalte de, at det er en tilvægtsscanning som de tilbyder alle gravide med en BMI over 30 (tror jeg nok), da man åbenbart har større risiko for at føde små børn når man er overvægtig, så derfor holder de ekstra øje med hvordan baby vokser. Så jeg glæder mig bare over at jeg får lov til at kigge ind til den lille en ekstra gang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg krydser fingre for at hun er sød og rar ;)

hvorfor skal du have en ekstra scanning?

Jeg skal scannes på scanningskliniken i København..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er så spændt på hvordan min jordemoder er.... håber ikke hun er den formanende type, for så kan hun bare klappe i! :blush

og det er jeg ikke bleg for at sige til hende.... ;)

jeg ved godt at jeg ikke har en normalt bmi, og er slank og tynd, som jeg nok burde være...... men det er min krop! og jeg ved at der er mange store piger før mig, der har gennemført en graviditet og har fået sunde og raske børn! BUM! :P

håber din nye jordemoder er bedre end din nuværende! ;) :goodluck

Jeg er selv en stor pige og begge mine piger er sunde og raske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke været til jordmoder....

Ihh hvor spændende med kønsscanningen, hvad tror du at det bliver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke været til jordmoder....

Ihh hvor spændende med kønsscanningen, hvad tror du at det bliver?

Jeg håbet på det blev en men det er en pige en lille prinsesse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER