Nitzen1987

PRE-MUM-møde i Randers

23 indlæg i dette emne

Opretter lige tråden her, så flere pregzillaer ;) får mulighed for at være med... Der er ikke nogle datoer i spil endnu, men det kan der jo hurtigt komme :) Hvis man melder sig på finder vi en dag, hvor så mange som muligt kan deltage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan stort set alle dage fra næste mandag. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også frisk i uge 12 den eneste dag jeg ikke kan er fredag i den uge. Er ikke super stedkendt i Randers da jeg oprindeligt boede i Århus men derefter flyttede til en lille by uden for Randers, nær Hadsten, så hvis i andre har et bud på hvor det kunne være hyggeligt at mødes følger jeg bare trop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Café k er rigtig hyggelig og der er rimelig med plads. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder fint for mig, jeg er jo sygemeldt så er åben for tid så hvilken dag passer jer bedst og hvad tid skal vi sige hvis det skal være hverdag efter 14? Eller skal vi satse på en søndag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til salget på søndag, hvis der er flere så kunne vi jo mødes der og tage en kaffe bagefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til salget på søndag, hvis der er flere så kunne vi jo mødes der og tage en kaffe bagefter?

Er det lagersalget i Skyline Arena d. 25 du hentyder til? Der var Troldemor vist frisk på at mødes bagefter i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder fint for mig, jeg er jo sygemeldt så er åben for tid så hvilken dag passer jer bedst og hvad tid skal vi sige hvis det skal være hverdag efter 14? Eller skal vi satse på en søndag?

Jeg kan godt på hverdage hvis det er efter 14 :) Bare ikke tirsdag og onsdag i uge 12, men længere frem har jeg ingen planer om eftermiddagen :) Men i tilfælde af der er arbejdende kvinder der vil med må vi hellere holde lørdage og søndage åbne som mulige også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det lagersalget i Skyline Arena d. 25 du hentyder til? Der var Troldemor vist frisk på at mødes bagefter i hvert fald :)

Ja, det var faktisk lige det jeg tænkte på :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt på hverdage hvis det er efter 14 :) Bare ikke tirsdag og onsdag i uge 12, men længere frem har jeg ingen planer om eftermiddagen :) Men i tilfælde af der er arbejdende kvinder der vil med må vi hellere holde lørdage og søndage åbne som mulige også :)

Fint med mig :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på at mødes i weekender, kan nok bedst på søndage da vores lørdage ofte er lidt pressede. Men skal vi prøve at sætte en dato? hvis det passer med jer andre ville det være super hvis det kunne være fra kl 13, da vores datter går til svømning hvor en af os skal med i vandet. Undskyld hvis jeg er lidt bøvlet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle vi måske mødes næste søndag... altså den 25. marts? Jeg regner godt nok med at jeg skal til lagersalg, men mon ikke, at jeg er klar til at kunne mødes omkring kl. 14?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle vi måske mødes næste søndag... altså den 25. marts? Jeg regner godt nok med at jeg skal til lagersalg, men mon ikke, at jeg er klar til at kunne mødes omkring kl. 14?

Jeg er også klar på næste søndag, jeg skal også til salg men tænker også at kl 14 kan passe. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klar på søndag d.25 Skulle vi mødes på Cafe K kl 14 så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er jeg med på, cafe k kl 14 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fint med kl. 14

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi mødes udenfor eller satse på at vi kan se hvem vi er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er jo det. Men fuglemor du kan forhåbentlig kende Anita og jeg :-).

Så måske bare indenfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver ! Vi ses

Lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver ! Vi ses jeg tror også at vi måske kan gå efter maverne. Jeg er kort kommunefarvet i håret og har mørke briller og ja godt rund. Håber det gav jer lidt at gå efter.

Lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er desværre nød til at melde fra imorgen. Vi har en situation i familien som gør at jeg er nød til at være hjemme. Håber i når at se det her, ved ikke lige hvordan jeg ellers skal få fat på jer. Håber i får en hyggelig cafe tur. Igen er meget ked af at måtte aflyse med så kort varsel.

Lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er desværre nød til at melde fra imorgen. Vi har en situation i familien som gør at jeg er nød til at være hjemme. Håber i når at se det her, ved ikke lige hvordan jeg ellers skal få fat på jer. Håber i får en hyggelig cafe tur. Igen er meget ked af at måtte aflyse med så kort varsel.

Lykke

Helt i orden :) Håber ikke at det er noget alvorligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke lige har fået svaret. Men fik at vide at min mands arbejde sender han til udlandet 3 dage om ugen det næste halve år. Det væltede lige min lille verden, så kunne ikke lige overskue noget. Håber i havde en hyggelig dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER