MichelleIP

Løs snak

17 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Syntes lidt vi manglede en løs snak, til at kunne dele det vi lige har lyst til med hinanden :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

F.eks. er jeg totalt glad for at have klaret min DKK eksamen med et 12-tal :wee Nu kan jeg gå på barsel med god samvittighed :D

Og så har jeg her på det sidste fået kommentaren fra venner og bekendte: "Det klæ'r dig at være gravid"... Hvad betyder det nu lige?! <_< At jeg ser godt ud som tyk? Eller skal man tolke det som at der er nogen der tager vægten på og ikke ser så godt ud? Grr.... Lidt af mine hormoner der kommer til udtryk her :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med den flotte karakter :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi kender jeg godt..

"ej hvor er du flot gravid" "nææ hvor maven strutter" Ja hvad havde de forestillet sig??

Der vokser et lille menneske inden i min krop, det kan man sq ikke bare sådan skjule :)

synes bare jeg er tyk og elefant-agtig så hvad svare man liige?? eller "Nu skal I snart være forældre..."

Ja det sjovt det havde jeg slet ikke tænkt på, troede bare jeg havde sagt ok til at være gravid:D

Tillykke med det gode resultat, dejligt at sluttte af med manér..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er megastolt over at jeg kun har taget knap 4 kg på indtil videre... :balloon :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :D

Hi hi kender jeg godt..

"ej hvor er du flot gravid" "nææ hvor maven strutter" Ja hvad havde de forestillet sig??

Der vokser et lille menneske inden i min krop, det kan man sq ikke bare sådan skjule :)

synes bare jeg er tyk og elefant-agtig så hvad svare man liige?? eller "Nu skal I snart være forældre..."

Ja det sjovt det havde jeg slet ikke tænkt på, troede bare jeg havde sagt ok til at være gravid:D

Tillykke med det gode resultat, dejligt at sluttte af med manér..

Det er også sådan jeg har det... Selvom jeg sammenligner det med at være som en strandet hval ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leeloo: Godt gået!!! :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det værste synes jeg er følelsen af at være en skildpadde der ligger på skjoldet og ikke kan rejse sig op igen uden hjælp... altså når man skal op af sofaen eller sengen... :whistling

Michelle > tak :-) :yiepie

Men nyt emne eller noget:

Jeg er blevet moster til en dejlig lille pige på 2200g idag!!!

Lille bitte tøs, som ikke ville blive inde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det kender jeg godt :rolleyes

Har foreslået at vi skal have sådan et håndtag-halløj ligesom gamle mennesker har ved badekaret - bare i sengen :whistling Blev desværre nedstemt af manden...

Og tillykke med den lille niece! :balloon

Hvornår var det din søster havde termin? Var det ikke efter dig?

Håber de alle har det rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun havde termin 21/4... så det var noget af en overraskelse at vandet gik....

Men begge har det godt... Mille kan bare stadig ikke helt forstå at hun har en lille baby nu... men Esther blev så også kørt på babyafdelingen med sin far inden hun overhovedet nåede at se sin datter, og kl 18 havde hun stadig ikke set hende endnu; fordi hun havde skulle hvile sig og have antibiotika... så hun var en god blanding af øv, træt og forvirret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår godt hun er øv over ikke at have set sin lille pige... :( Ville jeg også være <_<

Det må da også være noget af en omvæltning at gå igennem, at føde før tid. Måske faren kan sende en mms med billede? Ved godt det er en sølle trøst, men noget er vel bedre end intet.

Og nu kan jeg ikke selv lade være med at blive bange for at føde for tidligt... Har nemlig styr på mine lister, men tingene er ikke sat op/klar endnu :unsure Havde planlagt at få tingene sat op i påsken, hvor der er lidt over 3 uger til termin i starten af ferien. Baby har bare at blive i maven indtil da! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis er hun oppe og hos Esther nu... der var en dum allergisk reaktion på medicinen igår, så det var derfor at hun ikke kunne komme ned på afdelingen.

Du skal ikke være bange for at føde for tidligt... hun har haft en mega-øv graviditet med masser af stress og plukveer konstant. Deres lejlighed er under ombygning, så det har hun haft gang i, samtidig med sit firma og diverse negative ting ved at være gravid med smerter i lænd og bækken plus blærebetændelse. Derudover bor de på 3. sal, så der har ikke været de helt store muligheder for afslapning, plus hun har svært ved at sidde stille i længere tid ligesom mig.

Vi føder først til tiden begge to, basta! :sm

Jeg har haft plukveer helt vildt, hvor jeg for en gangs skyld har kunnet mærke dem(!), siden jeg fik chokket med opringningen kl 5 om morgenen (jeg troede seriøst først det var en ond aprilsnar, og fattede ingenting), men Lina bliver i sin 1-værelses.... ellers har jeg truet med at sætte en prop i :huh

Vi ses jo senere idag :-), så det bliver hyggeligt - vi kan jo altid sende mændene over i den anden ende af salen hvis de snakker nørdesnak :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med niecen:)

Jeg går og håber at jeg føder lidt for tidligt, er ret træt af at være gravid og synes bare skolen er

stressende og besværlig, og gravidiets homonerne gør det ikke ligefrem nemmere..

Men vil jo også samtidig gerne nå at gøre dette modul færdig og have

overstået min eksamen, så jeg ikke skal gå og tænke på det under min barselsorlov, så bliver nok nødt til at kæmpe videre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går og håber at jeg føder lidt for tidligt, er ret træt af at være gravid og synes bare skolen er

stressende og besværlig, og gravidiets homonerne gør det ikke ligefrem nemmere..

Men vil jo også samtidig gerne nå at gøre dette modul færdig og have

overstået min eksamen, så jeg ikke skal gå og tænke på det under min barselsorlov, så bliver nok nødt til at kæmpe videre..

Det skal nok gå :kram2 Nogle gange må man bare bide tænderne sammen og udholde det, for at kunne få gevinsten i den anden ende :sm --> :yay + :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået bevilget en ekstra scanning fordi min jordemoder ikke kan vurdere størrelse på Lina plus at hun ikke er 100% sikker på at hun kan mærke hovedet...

Så jeg får lov til at se min dejlige pige igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærgerligt at JM ikke kan vurdere det, men det er da en meget fed gevinst at blive scannet i stedet :)

Hvor langt henne vil du være ved scanningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, og jeg har endelig taget mig sammen og begyndt at svømme :D

Svømmede i over en time i går aftes (måske lidt overkill første gang...), så er lidt øm i kroppen. Men det er dejligt at jeg er begyndt på noget motion :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået scanning imorgen tidlig kl 8, så 37+5 :-)

Til gengæld missede jeg min akupunkturtid idag :-( så det er mega-øv... jeg var så træt så jeg har overhørt vækkeuret og sovet over mig... til en tid kl 12:30?! det er fanme pinligt! :whistling

Lyder godt med svømning... bare husk at du skal passe på med for meget brystsvømning, hvis bækkenet begynder at drille... der kan "ben-delen" af brystsvømning godt være dum... det er så derfor jeg ikke svømmer mere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER