tazdiginez

Åh mit moderhjerte

12 indlæg i dette emne

Maliva skal passes i aften og jeg frygter det!

Sidst hun blev passet, havde jeg glemt noget, så jeg vandrede ind igen efter 15 min. - og hun græd :( hun var så ulykkelig og hun rakte hendes arme imod mig. Min mor sagde at jeg bare skulle gå for ellers ville det bare være sværerefor hende at trøste Maliva når jeg var gået.

Nøj jeg græd og tårerne stod ud af mig, da jeg gik ud til bilen. Hvor var jeg bare en tarvelig og uretfærdig mor! :boo

Den episode sidder så dybt i mig nu, at min frygt for at afleverer Maliva i aften overskygger.

Vi har brug for en aften ude, J og jeg, men den episode fra sidst stresser mig. :(

Jeg kan slet ikke finde glæden frem til i aften og jeg kan slet ikke finde ro.

Dagen i dag som skulle være glædelig, med smil og glædelse, men i stedet snerre jeg af J og græder.

Jeg er så nervøs for at afleverer Maliva... :(

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram håber det bliver bedre denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager ikke afsted. Der har været for meget bøvl og stress i dag, til at det ville gavne os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er heller ikke rart at komme hjem ved "fejl" og så se ens lille guldklump græde :kram

Så håber i kan få lidt alene tid en anden dag, måske når hun starter i dagpleje en dag så kan du se at hun godt kan blive passet uden at græde og så får du en hurra oplevelse og ikke får ondt i dit moderhjerte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ku også være at det var bedre at tage ud og have alenetid om dagen? I stedet for om aftenen. Så savner hun jo heller ikke brystet så meget når hun kan få anden mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ku også være at det var bedre at tage ud og have alenetid om dagen? I stedet for om aftenen. Så savner hun jo heller ikke brystet så meget når hun kan få anden mad :)

Det er ligegyldigt med tidspunktet på dagen. Når det går op for hende at vi er væk, så stikker hun i hyl.

Hun elsker hendes mormor og morfar og min mor hun gør sit bedste - hun siger at det er "fraskillelsesfasen" at hun vil gøre det uanset, hvor hyggeligt vi gør det og uanset tidspunkt på dagen.

Hun skal passes onsdag og vi er så blevet enige om at vi tager derop mandag og tirsdag, i nogle timer og viser hende at der er hyggeligt at være og så må vi prøve os frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.

Jeg tror slet ikke Theo tænker over at vi er væk, når han er hos mormor og morfar. Var egentlig ikke klar over at de kunne føle den adskillelse allerede. Men det er nok meget forskelligt :)

Men han forstår selvfølgelig når vi kommer tilbage og er meget glad, når han ser os :7himmel

I skal nok bare øve lidt så :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.

Jeg tror slet ikke Theo tænker over at vi er væk, når han er hos mormor og morfar. Var egentlig ikke klar over at de kunne føle den adskillelse allerede. Men det er nok meget forskelligt :)

Men han forstår selvfølgelig når vi kommer tilbage og er meget glad, når han ser os :7himmel

I skal nok bare øve lidt så :goodluck

Lige for at være lidt nørde-psykolog :blush : De teorier og undersøgelser, jeg kender til, siger at separationsangst oftest forekommer omkring 8 mdrs alderen og igen omkring 15 mdrs alderen. :) Men ja, som du skriver, så er børn jo forskellige. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige for at være lidt nørde-psykolog :blush : De teorier og undersøgelser, jeg kender til, siger at separationsangst oftest forekommer omkring 8 mdrs alderen og igen omkring 15 mdrs alderen. :) Men ja, som du skriver, så er børn jo forskellige. :)

Det er også det jeg har læst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Maliva meget forud for sin alder med mange ting, måske er hun også ved dette? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Maliva meget forud for sin alder med mange ting, måske er hun også ved dette? :unsure

Det kan da sagtens være :)

Man kan jo heller ikke sætte alle børn i kasser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, nu har jeg ikke selv et barn endnu, men jeg kan forestille mig hvor hårdt det må være at se hende græde så hjerteskærende :( Jeg håber, I får en god oplevelse på onsdag, så det bliver lidt lettere for jer at have lidt voksen alene tid :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER