Pumpkins

Ikke vide kønnet

28 indlæg i dette emne

hmmm spændende at læse jeres indlæg... jeg må indrømme at jeg er blevet i tvivl om jeg ønsker at vide kønnet på baby. For som I andre også skriver så er det jo babys helbred der kommer i første række og kønnet i anden række... Men manden min tror jeg ikke vil gå med til at vente, selvom det var ham der ville vente ved Frederik :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi valgte ikke at få kønnet at vide ved Kristine. Eller...min mand ville vide det til at starte med, men skiftede heldigvis mening :7himmel Jeg ville SÅ gerne have overraskelsen ved fødslen :kuller Jeg glemmer aldrig øjeblikket efter Kristine var født, og jeg spurgte JM "Hvad blev det?" Og hun holdt min baby op og sagde "Se selv..." :blush Jeg får helt tårer i øjnene, når jeg tænker tilbage på det :biglove

Udover det synes jeg det var sjovt, at mere eller mindre alle havde sagt, at det bliver en dreng (bortset fra to)... Jeg kunne slet ikke vente med at fortælle alle om vores dejlige pige :loveshower

Ved næste graviditet vil jeg også gerne overraskes, men min mand spurgte JM ved fødslen, hvordan hun vidste at det blev en pige... så det fortalte hun <_< Næste gang ved vi det så højst sandsynligt før fødslen... MEN som JM sagde; det er ikke 100% sikkert, så en lille smule spændning bliver der :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hilde: Mener du hun kunne gætte det ud fra babys hjertelyd ? Kender nemlig nogen der også sammen med JM gættede på en pige udfra det, men der kom altså en dreng :P

Men vi valgte så at få at vide hvad vi ventede, den spænding og nysgerrighed kunne vi bare ikke holde ud, og vi synes der er så mange andre spændende ting i forvejen ved en graviditet og fødsel da man jo f.eks ikke ved hvordan baby ellers ser ud osv og hvordan den er. Jeg vil også gerne vide kønnet ved nr 2. Her var det faktisk manden der startede ud med at han gerne vil vide det, før jeg blev gravid havde jeg ellers altid tænkt jeg ikke ville vide det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER