helle b

Overtøj til baby .

6 indlæg i dette emne

Er lidt i tvivl om hvad baby skal have på, når vi skal ud.

Altså at handle, eller på besøg nogle steder.

Synes ikke rigtig en jakke er passende, til sådan en lille størrelse.

Tænker lidt i nærheden af en tynd fleecedragt eller lign...

Hvad har I gjort af overvejelser ??

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig lige på banen her (termin 31/3)

Vi har også snakket om netop det "problem" Jeg har et par køredragter hvis det nu er koldt (man ved jo aldrig i dk) ellers har vi nogle strikbluser til hende. som jeg tænker kan komme ud over tøjet. Tager desuden et flecetæppe med på sygehuset, for er det for varmt til køredragten kan vi ligge den over hende i autostolen.

Håber det hjalp lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg termin i slutningen af april, så regner med at det er nogenlunde varmt, når den lille kommer :)

Men ellers så tænker jeg at man bare giver baby almindeligt tøj på, og så sørger for ekstra varme i liften i form af dyne/tæppe over barnet. Har også en køre/kombi/voksipose (kært barn har mange navne... :rolleyes) og en uld-heldragt fra min mor, som kan bruges til at give ekstra varme.

Men man skal jo huske at passe på det ikke bliver FOR varmt for barnet, så ting der kan tages af/på er smarte. Hvis man har et tæppe kan det jo måske ligges sammen i flere lag til ekstra varme, eller færre hvis det ikke er så koldt endda.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik Mille d. 27 april og vi brugte alm. tøj og et tæppe.. Man skal netop passe på med de ikke bliver for varme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også lidt de tanker jeg har gjort mig... fleecetæppe, voksipose med sommerdyne, ekstra trøje evt fleecedragt... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har haft sådan en dejlig mormorstrik til begge mine børn. En af dem som ikke er særlig smarte eller noget men bare super praktisk til en lille baby i str. 56 som ikke kan være i en jakke osv. Købte en jakke til min søn som er fra marts, i str. 56 tror han havde den på 1 gang for det var bare slet ikke godt...

Ved min datter brugte vi liftnet, til så når vi skulle ud, var det ned i liften med hat og den gode strik og under dynen. Inde i bilen løftede jeg så lige dynen så den lå helt tæt til hende så det ikke blev for varmt. Til lillebror brugte vi ikke længere liftnet så det var autostol men igen med den bedstemor strik, hat og et godt tæppe:-)

Så de der lidt mindre kønne ting oldemor kan komme med de er tit helt fantastiske. Det samme med strikket fusser:-)

Kh janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER